c_300_250_16777215_10_images_74135.jpg

ترکمن سسی - معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در بحث «جهش تولید» و تحقق شعار سال اعتقاد ما بر این است که تولید در عرصه اجتماعی و فرهنگی به میزان مباحث و تولیدات اقتصادی حائز اهمیت است.



به گزارش خبرگزاری شبستان، «یاسر مقسم» ظهر امروز (سه شنبه 20 خرداد) در جلسه ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی و شورای فرهنگی اهل سنت اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری سال را به «جهش تولید» نامگذاری کردند و جلسه امروز در راستای تحقق شعار سال و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نظر گرفته شد.
 
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور  ادامه داد: در بحث «جهش تولید» و تحقق شعار سال اعتقاد ما بر این است که تولید در عرصه اجتماعی و فرهنگی به میزان مباحث اقتصادی حائز اهمیت است.
 
مقسم افزود: یکی از ظرفیت های مهم کشور در بحث نیروهای انسانی مستعد و کارآمد است و استان گلستان از نیروهای انسانی توانمند غنی است.
 
وی بیان کرد: قدم نخست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امید آفرینی است و بالغ بر 36 میلیون نفر در کشور در سنین 15 تا 40 سالگی قرار دارند که باید بتوانیم از ظرفیت جوانان در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی بهره ببریم.
 
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه بیانیه گام دوم در هفت سرفصل تبیین شده است، تاکید کرد: در سرفصل هایی مثل علوم پژوهش، معنویت و اخلاق و سبک زندگی دستگاه های اجرایی به ویژه معاونت های فرهنگی می توانند اثرگذار باشند.
 
مقسم تاکید کرد: امروز با توجه به شرایط کشور با کمبودهایی در حوزه اقتصادی و مادی رو به رو هستیم و هرچه به مباحث معنویت و اخلاق بپردازیم می توانیم شرایط  تحمل جامعه را نسبت به مشکلات و کمبودها افزایش دهیم.
 
وی به برنامه های فرهنگی در حوزه امور اهل سنت استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از اهداف برگزاری این جلسه این است که دستگاه های فرهنگی با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و با همدلی بتوانند از پس مشکلاتی مثل کرونا بربیایند.
 
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به راه اندازی استودیوی مجازی لحظه های وصال تاکید کرد: 15 برنامه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان به صورت مجازی در نظر گرفته شد و این استودیوی مجازی در این ایام بازخورد خوبی داشت.
 
مقسم بابیان اینکه استان گلستان با همراهی دستگاه های اجرایی می توانیم از نظر تولیدات فرهنگی اتفاق بزرگی را رقم بزند، افزود: در دهه کرامت علاوه بر برنامه های اجتماعی به فضای مجازی  با راه اندازی استودیوی مجازی اهتمام خواهیم داشت و قطعا با همراهی دستگاه های اجرایی در ارائه برنامه ها می توانیم توفیق بیشتری داشته باشیم.
 
وی افزود: در سال گذشته  200 کاروان قرآنی با همکاری تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف استان گلستان اعزام شدند و علاوه بر فعالیت های قرآنی در این کاروان ها به موضوع سبک زندگی نیز پرداخته شد.
 
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور  تاکید کرد: اردوی همیاران وحدت دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش استان برای دانش آموزان شرق و غرب استان در نظر گرفته شده است و همچنین با همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بزرگترین یادواره شهدای اهل سنت را در سال های گذشته برگزار کردیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر