c_300_250_16777215_10_images_74254.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه غرب گلستان در روز 21 شهریور ماه برگزار می شود گفت : کسی که ظرفیت رقابت ندارد کناره گیری کند .


به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا چراغعلی در فرمانداری شهرستان بندر ترکمن اظهار کرد : در روزهای پرتلاطم و پرچالش اقتصادی احزاب، گروه های سیاسی و شخصیت های شاخص سیاسی در کنار مردم باشند و قطعا از ابن بحران ها و شرایط سخت با موفقیت عبور خواهیم کرد.
چراغعلی افزود :  ان شاا.. در ۱۳ آبان همزمان با  انتخابات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری امریکا، شاهد نتایج خوبی در حوزه پایدار کردن چالش های کشور خواهیم بود.
معاون استاندار از فعالان سیاسی شهرستان خواست در انتخابات پیش رو حضور داشته باشند و در عین رفاقت، رقابت کنند و تاکید کرد کسی که ظرفیت رقابت ندارد کناره گیری کند.
وی همچنین با اشاره به این که بی حاشیه ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب در استان ما برگزار شد گفت: حضور گسترده مردم و  تلاش فرمانداران و هیئت های اجرایی وباعث و بانی این عملکرد درخشان شد.
چراغعلی افزود: طبق اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور و وزارت کشور، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در ۲۱ شهریورماه را داریم و تاکنون طبق برنامه پیش رفتیم و انتخابات را با جدیت و با شکوه و با حضور حداکثری  و پرشور مردم در حوزه غرب استان خواهیم داشت.
وی افزود: این پاندمی که در کل دنیا و کشور ماهم اتفاق افتاد تاثیر بسزایی در فعالیت های اجتماعی ما گذاشت بسیاری از فعالیت ها تعطیل شد و آموزش بشدت تحت تاثیر قرار گرفت و در حال رصد نرم آسیب های اجتماعی هستیم.
این مقام مسئول گفت : دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه هایی جهت ایجاد نشاط در خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات لازم طراحی و اجرا کنند تا با سلامتی از این بحران عبور کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر