c_300_250_16777215_10_images_74256.jpg

 ترکمن سسی - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به بستری شدن ۴۷۰ نفر به ظن بیماری کرونا در مراکز درمانی این استان اظهار داشت: حدود بیست درصد مبتلایان حال وخیمی دارند و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.


عبدالرضا فاضل جمعه شب در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: هر چند نسبت به دوره پیک بیماری در اسفندماه پارسال شاهد کاهش تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی هستیم اما متاسفانه وضعیت جسمانی درصد بیشتری از مبتلایان وخیم بوده و بر حسب ضرورت این افراد در بخش مراقبت های ویژه و تعدادی از بیماران در آی سی یو به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.
وی اظهار داشت: تعداد جان باختگان کرونا در شرق گلستان نسبت به ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۷۰ درصد کاهش داشته بطوریکه روز گذشته ۳ نفر جان باختند در حالیکه این عدد در روزهای گذشته دو رقمی بود.
دکتر فاضل گفت: اکنون تعداد مبتلایان و ترخیص شدگان در مراکز درمانی شرق گلستان از نظر آمار برابر است و حدود ۲۵ تخت خالی نیز در گنبد پیش بینی شده تا با کمبود مواجه نشویم.
وی تاکید کرد: روزهای آینده شرایط حساسی برای گلستان به ویژه در شرق استان است و امیدواریم با همراهی بیشتر مردم بتوانیم با حداقل تلفات از این مرحله عبور کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: اکنون نیمی از مساحت و پهنه جمعیتی گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند و احتمال دارد در کل استان شرایط بحرانی شده و مجبور به رعایت محدودیتهای سختگیرانهتری شویم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر