c_300_250_16777215_10_images_74301.jpg
ترکمن سسی - عارف نیا گفت: ۲۰ درصد بیماران کرونایی که در بیمارستان های گلستان بستری می شوند در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سراج الدین عارف نیا» شامگاه امروز (دوشبنه 16 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از 15 تیر در اماکن عمومی و دستگاه های اجرایی ماسک اجباری شده است و براساس گزارش های میدانی تغییر محسوسی در استفاده از ماسک در سطح استان شاهد هستیم.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در شهر گرگان و گنبدکاووس مردم بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و در شهرهای کوچک استفاده از ماسک هنوز آنگونه که باید در جامعه نهادینه نشده است.
 
عارف نیا خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا متاسفانه روند ثابتی به خود گرفته است و روزانه بیش از 100 نفر در مراکز درمانی استان گلستان بستری می شوند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که در هفته اخیر میزان روند بیماران کرونایی در استان کاهش یابد، تاکید کرد: میزان ترخیص و فوتی بیماران کرونایی معادل پذیرش این بیماران در مراکز درمانی است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز داشت: متاسفانه در دو هفته اخیر میزان بستری نسبت به ترخیص بیماران کرونایی روزانه 20 تا 50 نفر بیشتر بود و در تلاش هستیم که بار بستری را با ترخیص برابر کنیم تا با کمبود امکانات درمانی رو به رو نشویم.
 
عارف نیا یادآور شد: 20 درصد بیماران کرونایی که در بیمارستان های گلستان بستری می شوند در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.
 
وی گفت: مردم تصور نکنند که ویروس کرونا کم خطر شده است و باید همچنان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر