c_300_250_16777215_10_images_74433.jpg

ترکمن سسی - مدیر دبیرستان مطهره گنبدکاووس در خصوص نحوه انجام ثبت نام از دانش آموزان برای سال تحصیلی آتی و تمهیداتی که برای پیشگیری از شیوع کرونا حین انجام ثبت نامانجام شده توضیحاتی ارایه نموده است.

در روزهای اخیر کلیپ ارسالی یکی از شهروندان گنبدی از وضعیت ثبت نام در دبیرستان مطهره گنبدکاووس در شبمه های اجتماعی این رسانه منتشر شد که در آن ویدیو از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بی توجهی به نکات پیشگیرانه از شیوع کرونا انتقاد شده بود.

مدیر دبیرستان مذکور توضیحاتی در این خصوص ارایه داده است که بدون رد یا تایید آن و صرفا جهت گسترش اطلاع رسانی منتشر می گردد:
.
اخیر کلیپی از ثبت نام در دبیرستان مطهره منتشر شد که بنظرم کاملا مغرضانه است. در آن کلیپ تقریبا ده نفری که بدون کروکی و عدم داشتن تراز لازم قصد ثبت نام داشتند پوشش داده شد ، درحالی‌که صندلی و نیمکت هایی که با فاصله در حیاط برای راحتی اولیا تدارک دیده شده نادیده گرفته شده بود ضمنا همان روز در برخی مدارس دیگر ازدحام مراجعین حتی بیشتر از اینجا بود.

دبیرستان مطهره برای راحتی اولیا حتی کارنامه ها رو برای 350 نفر دانش آموز از طریق واتساب یا تلگرام به تک تک آنها ارسال نموده و ما بهترین شرایط را برای اولیا و دانش آموزان در این اوضاع تدارک دیده ایم.

آن چند نفری که تجمع کرده بودند هم چون می‌دونستن ثبت نام نمیشن معترض بودن چون شرایط رو نداشتن ، آقایی که اون اوضاع رو دیده اگه دلش برای مردم میسوخت باید به اون چند نفر تذکر میداد فاصله رو رعایت کنن بجای فیلم گرفتن.

ما داخل سالن بودیم و در ابتدا تذکر دادیم فقط اونایی که شرایط رو دارن با خیال راحت در صندلی‌ها بنشینن تا به ترتیب نوبت بیان ، بنطرم باید به افراد یاد داد تا همه جا رعایت کنن ، ولی متاسفانه یک عده معمولا دوست دارن مغرضانه عمل کنن و جهات مثبت رو در نظر نمیگیرن.

دبیرستان مطهره گنبد حتی بعنوان بهترین برگزار کننده امتحان نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی معرفی شده بود ، اگه عملکرد دبیرستان خوب نبود مردم اون همه برای ثبت نام اصرار نمیکردن.

اتفاقا به خانم و آقای ... هم زنگ زدم گفتم چرا پس دخترتون رو ثبت نام کردید اگه به عملکرد ما راضی نبودید.

ما همیشه تلاشمون برای بچه‌ها بوده ، موضوع نوبت نویسی ابتدای وقت مراجعین و اینکه گفته شد ما اون لیست را قبول نداریم اینگونه نبوده است. در واقع لیستی لازم نبودکه همه راحت نشسته بودن به غیر از اون چند نفر که از مناطق دیگه اومده بودن.

در نهایت ما هم در واحد آموزشی دغدغه رعایت فاصله گذاری اجتماعی داریم و شایسته است قبل از انتشار اینگونه مطالب دقت شود تا خدای نکرده با آبروی کسی بازی نشود.

بهرحال دوست دارم خودتون بیایید مدرسه ما از نزدیک وضعیت امکانات ما رو با بی پولی ببینید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر