c_300_250_16777215_10_images_74501.jpg

ترکمن سسی – در این روزهای سخت کرونایی و برای تقویت امید و نشاط در جامعه ، محمد گلدی نژاد هنرمند موسیقی سنتی ترکمنی مشهور به اوغلان بخشی کنسرت آنلاین برگزار می کند.


وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، از رسانه ترکمن سسی و صفحات فعال اینستاگرامی در منطقه خواسته است تا در این حرکت زیبا وی را در فضای مجازی و رسانه ای منطقه همراهی نمایند.
این هنرمند جوان در صفحه اینستاگرامی خود نوشته است :
در این روزهای سخت که درد و سوگ دامن گسترده و آرامش لحظه ها را بر هم زده ،از خداوند مهربان صبوری برای داغ عزیزانی که از دست رفته اند و آرزوی سلامتی، ‌تندرستی و سرعت درمان برای مبتلایان را دارم .
درود میفرستم به شرف کادر پزشکی و درمانی و‌ بهداشتی کشورمان که با حداقل امکانات در این روزهای تلخ ، چتری بر بارش مصیبت شده اند.
روزگار بدی است ، جنگ‌ میان مرگ و زندگی ، ولی اطمینان دارم زندگی‌ پیروز خواهد شد و بی تاب گذر این روزها خواهیم ماند که به زندگی عادی برگردیم .
با آرزوی به پایان رسیدن این شرایط دردناک و به مناسبت عید مبارک قربان در نظر دارم ادای دینی کرده باشم و سهم کوچکی در ایجاد امید و تقویت همبستگی داشته باشم.ساعت ۲۲ روز یکشنبه ،۱۲ مرداد شما را به تماشای کنسرت آنلاین گروه اوغلان باخشی دعوت میکنم که در پیج های زیر میتوانید بصورت آنلاین تماشا کنید .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر