c_300_250_16777215_10_images_75322.jpg

گنبدکاووس - فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که ۱۵ مدرسه با مشارکت سپاه و خیران در استان احداث شده، گفت: خدمت به مردم را عین پاسداری از انقلاب می دانیم.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مدرسه روستای مرزی کرند گنبدکاووس اظهارکرد: مدارس ما در هر نقطه ای باید به معنی واقعی کلمه محل تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک باشد و در جهت ارتقا سطح علمی نسل آینده کشور گام بردارد.
وی افزود: متاسفانه استان ما در برخی زمینه ها از مسیر پیشرفت عقب است و باید تا جایی که توان داریم برای توسعه مناطق محروم گلستان بکوشیم.
شاهکوهی خطاب به مردم کرند بیان کرد: اگر کرند یک منطقه مرزی است و شما در کنار خود مرزبانان غیور ایران اسلامی را می بینید بدانید فردای این کشور از آن شما بوده و همه وظیفه داریم از میراث گرانبهای شهدا حراست کنیم.
وی گفت: معتقد هستیم که خدمت به مردم عین پاسداری از انقلاب است و ان شاالله تا پایان سال پروژه های دیگری در راستای خدمت رسانی افتتاح خواهیم کرد.
شاهکوهی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا مدرسه ای که امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح شده را طی هشت ماه ساخته است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر