c_300_250_16777215_10_images_75345.jpg

گرگان - حوالی ظهر امروز دوشنبه حرکات جنون آمیز راننده یک دستگاه لودر در اطراف دانشگاه علوم پزشکی گلستان منجر به مصدوم شدن چند نفر و خسارت به چند دستگاه خودرو شد.

در پی این حادثه ، فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل تخریب 8 دستگاه خودرو در گرگان خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که اگر اقدام به موقع مامو نبود خسارت بیشتری به خودروهای شهروندان وارد می کرد.

سرهنگ "سعید دادگر" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: ظهر امروز دوشنبه ماموران انتظامی شهرستان گرگان، حین گشت زنی در سطح شهر مشاهده کردند یک دستگاه لودر به تعدادی خودرو که در حاشیه جاده پارک کرده بودند، حمله ور شده و موجب تخریب آنها شده است.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: بلافاصله ماموران انتظامی برای متوقف کردن لودر وارد عمل شدند که راننده به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد اما هنگام فرار پس از برخورد با دیوار دانشگاه علوم پزشکی گرگان متوقف می شود.

وی با بیان اینکه با سرعت عمل ماموران، متهم دستگیر و لودر توقیف شد، تصریح کرد: در این حادثه، 8 دستگاه خودرو تخریب و 5 نفر نیز مصدوم شده اند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف مالی با پدرش عنوان کرد که برای ایراد خسارت به پدر با لودر وی این عمل را انجام داده است.

وی افزود: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی اعتراف کرد اگر اقدام به موقع ماموران نبود، وی خسارت بیشتری به خودروهای شهروندان وارد می کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه تست اعتیاد و الکل از متهم منفی بوده است، گفت: تحقیقات از سوی پلیس در این رابطه ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر