c_300_250_16777215_10_images_75370.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در غرب گلستان ۱۹۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و قرار است انتخابات در مدت ۱۰ ساعت برگزار شود.

هادی حق شناس استاندار گلستان در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: مردم مشارکت در این مرحله انتخابات را به لحظات پایانی موکول نکنند و در ساعات اولیه با مراجعه به حوزه های تعیین شده به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

وی تصریح کرد: پیروز انتخابات حق راه‌اندازی کارناوال ندارد تا در این شرایط کرونایی نامزدهای انتخابات پیروزی شیرین انتخابات را به لحظات تلخ تبدیل نکنند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در ۴ شهرستان حوزه انتخابیه غرب استان، ۹ هزار و ۵۰۰ نفر رای خود را به صندوق انداختند.

گفتنی است مشارکت مردم استان گلستان را در مرحله اول انتخابات مجلس یازدهم ۵۷ درصد بوده است.

در مرحله دوم انتخابات رای دهندگان منحصراً در حوزه انتخابيه‌اي كه در دور نخست رأي داده‌اند، می‌توانند رأي دهند همچنین افرادی که در دور نخست رأی نداده‌اند مي‌توانند در انتخابات شركت كرده و رأي خود را به نامزد مورد نظر بدهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر