c_300_250_16777215_10_images_75372.jpg

ترکمن سسی – عبدالجلال ایری منتخب مردم غرب گلستان طی پیامی از حجم عظیم پیام هاى محبت آمیز و مراجعات مردمی خبر داد و اعلام کرد بدلیل حرمت ایام محرّم براساس آموزه هاى سنت و جماعت و نیز شرایط کرونایی موجود، مراسم تشکر بعد از ایام محرم و فراهم شدن شرایط تجمع برگزار خواهد شد.


متن کامل پیام منتخب مردم غرب گلستان در مجلس یازدهم به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

اهالی شریف و بصیر حوزه انتخابیه غرب استان گلستان؛
شهرستان هاى کردکوی ، ترکمن ، بندرگز و گمیشان

سلام علیکم جمیعا و رحمت الله ؛
اکنون که پس از ماه ها تلاش و فعالیت مستمر ، به پایان رقابت هاى انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسیده ایم ، وظیفه خود مى دانم مواردی را تقديم حضور نمايم:

۱- خدای بزرگ را شاكرم که محبّت این حقير را در قلوب مردمم برجسته نمود و اعتماد به بنده را در دل هاى آن ها قرار داد و از محضر کبریایی اش عاجزانه استدعا میکنم که توان و استعدادم را افزون فرماید تا در ماموریّتی که مردمم بمن محوّل نموده اند سرافراز گردم.

۲- از عموم مردم حوزه انتخابیه ، با وجود همه مشكلات موجود در جامعه برای حضور معنادارشان درانتخابات سپاسگزاری می نمایم كه با حضور در انتخابات و اعتماد به اینجانب ، مسئولیتم را در خدمت صادقانه به آنان مضاعف می نماید.

۳- اینجانب به صراحت و صداقت اعلام مى دارم كه به عهدم با مردم و آرمان هاى شهدای عالیقدر و منويات امامین انقلاب و مفاد مندرج در ميثاق نامه نمایندگان و به عهدم با اهداف جریان اصیل و ريشه دار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وفادار خواهم بود.

۴- برای عمل به تعهداتم از هم اکنون ، دست برادری و همكارى به همه فعالین عرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی منطقه ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، مسئولان ، نخبگان ، کارآفرینان ، تولیدگران ، کاندیداها ، نمایندگان ادوار مجلس ، صاحبنظران ، دلسوزان و خانواده های معظم شهدا و ايثارگران ، گروههای جهادی ، هيئات مذهبى و ... دراز نموده ، تقاضا و آمادگى دارم تا از نظرات همه عزیزان بهره مند گردم و كرسى نمایندگی مجلس را به آحاد جامعه تسرّی داده و از همه ظرفیت هاى منطقه ای و ملى برای ارتقاء شاخصهای برخورداری منطقه استفاده نمایم.

۵- از اصحاب رسانه ، فعالين شبکه های اجتماعی ، مدیران صفحات و گروه هاى فعال در فضاى مجازی و فعالین عزیز ستاد هايم که درشرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا ، بار سنگين اطلاع رسانی را به دوش کشیدند ، صميمانه سپاسگزاری مى نمايم و به همکاری و همراهى اين عزيزان در ادامه مسير خدمتگزارى نيازمندم.

۶- از كليه مسئولان برگزار كننده انتخابات ، اعمّ از هيات هاى محترم نظارت ، اجرایی ، بازرسی و نیروهای انتظامی و امنیتی كه برای ایجاد بستری امن و آرام ، تلاش شبانه روزی نموده اند كمال قدردانى را مى نمايم و امیدوارم درادامه راه نیز از مساعدت های آنان بهره مند گردم.

۷- با اعلام نتیجه انتخابات ، با حجم عظیمی از پیام هاى محبت آمیز و مراجعات ، مواجه شدم اما از آنجايى كه عمیقا به اجرای مقررات و الزامات قانونی و بهداشتی شرایط کرونایی ملتزم هستم و با عنایت به اینکه حرمت ایام محرّم را براساس آموزه هاى سنت و جماعت بر خود واجب مى دانم ، لذا از دوستداران و علاقمندان و مردم عزیز خواهشمندم ، ضمن مراعات شرایط یاد شده ، اجازه فرمایند دیدار حضوری و مراسم تشکر اینجانب از عزیزان ، به بعد از ماه محرم و عادی شدن اوضاع و فراهم شدن شرایط تجمع ، موكول گردد و بدیهیست بر خود فرض مى دانم كه در هر صورت و به نحو مقتضی پاسخگوی محبت مردم خوب خود باشم.

٨- درپایان ، با توکل به خدا و آرزوى تلاش جهادی و عالمانه و حسن تعامل با همه ارکان و کارگزاران خدوم نظام و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت ، برای خود و همه عزیزان ، توفیق خدمت و حسن عاقبت و سربلندی ایران اسلامی را خواستارم.

والسّلام
خادم مردم شريف غرب استان گلستان
جلال ايرى
١٣٩٩/٠٦/٢٢

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر