c_300_250_16777215_10_images_75410.jpg

ترکمن سسی - اولین نشست صمیمی و جلسه هم اندیشی پیشکسوتان و صاحب نظران ترکمن گورش ظهر امروز پنج شنبه با حضور رضا محمدخانی سرپرست انجمن گورش کشور در سالن آلتین صحرا در آق قلا برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این نشست اهالی ترکمن گورش  در راستای ترویج و توسعه این رشته ورزشی سنتی درباره مسایل و مشکلات و راه های اعتلای ترکمن گورش به تبادل نظر پرداختند.

رضا محمدخانی سرپرست انجمن گورش کشور در حاشیه این جلسه به خبرنگار ترکمن سسی گفت: این جلسه اولین نشست اهالی گورش است و هدف از برگزاری آن بررسی راه های ترویج ، توسعه و حمایت از جامعه ترکمن گورش است و این جلسات به منظور استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان و صاحب نظران ترکمن گورش تداوم خواهد یافت.

امیرشیرتوماج فرماندار شهرستان آق قلا نیز با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه ترکمن گورش در منطقه دوستداران بسیاری دارد گفت: امیدواریم شرایط از لحاظ کرونایی بهتر شود و بتوانیم برای رشد و توسعه ترکمن گورش در حوزه شهرستان آق قلا حمایت های لازم را درنظر بگیریم.

آدینه اراز جوانمردان دبیر انجمن گورش کشور نیز گفت: رضا محمدخانی اخیرا به سرپرستی انجمن گورش کشور منصوب گردیده و این نشست که اولین جلسه هم اندیشی اهالی ترکمن گورش است فرصت مناسبی بود تا پیشکسوتان و صاحب نظران ترکمن‌گورش از نزدیک با سرپرست جدید انجمن گورش آشنا شوند تا شرایط هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها و تجارب همه دوستداران ترکمن گورش فراهم شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر