c_300_250_16777215_10_images_75423.jpg

ترکمن سسی - عبدالحبار آخوند میرابی اظهار داشت: امت اسلام باید با اتحاد و انسجام در برابر توافق اخیر امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی خون خوار بایستد تا زمامداران حکومت های غرب زده را متوجه اشتباه و عمل ننگین خود سازد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، آخوند حاج عبدالجبار میرابی مدیر حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب در ارتباط با اقدامات اخیر برخی از کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در جهت اعلام طرحی با نام صلح در خاورمیانه و ایجاد عادی سازی کشورهای اسلامی با اسرائیل غاصب، اظهار داشت : رژیم صهیونیستی دارای خوی خونخواری، با دشمنی دیرینه و پیوسته در نهادینه کردن ظلم و آدم کشی بر علیه مسلمانان بوده است و ما با توجه به این توافقات پیش بینی خواهیم کرد که انتظاری به غیر از سلطه گری بر کشورهای اسلامی ، مسئله دیگری در آن وجود ندارد.

وی افزود: امت اسلام باید بیدار و هوشیار باشد و با اتحاد و انسجام بیش از گذشته خود در مقابل توطئه ها و ترفندهای جدید دشمن مقابله کند و تمرکز خود را بر تقویت امت اسلام و رفع موانع و مشکلات مسلمین قرار دهد.

آخوند میرابی تصریح کرد: ما باید این مسئله را بدانیم که دشمن همیشه درصدد آسیب رساندن به امت اسلام است و باور رافت و محبت کردن از سوی دشمن غلط و نادرست است که از عدم شناخت می باشد، قرآن کریم می فرماید: « وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّىٰ يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا ۚ» و کافران پیوسته با شما مسلمین کارزار کنند تا آنکه اگر بتوانند شما را از دین خود برگردانند.

وی عنوان کرد: هدف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از مطرح نمودن عادی سازی و توافق اخیر با برخی کشورهای عربی ایجاد فاصله در بین مسلمین و دین است، آنان می خواهند امت اسلام را از دین و ایمان خود جدا سازند تا بتوانند اتحاد و انسجام آنان را در هم کوبیده و تفرقه و اختلاف را ازدیاد بخشند تا نابود شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که نسبت به این اقدامات بی تفاوتی نشان دهیم اولین آسیب آن وابستگی و گمراهی امت اسلام است؛ خداوند متعال فاصله بین پیامبر اسلام و حضرت عیسی را حدود پانصد سال معین نمود، در آن سال ها و قبل از بعثت رسول الله مردم دختران خود را زنده به گور می کردند ودر عصر جاهلیت به سر می بردند، در زمانی که پیامبر اسلام به پیغمبری مبعوث شدند بسیار تلاش کردند تا مردم را از گمراهی خارج کنند.

وی در پایان گفت: بسیاری از از زعامداران و حاکمان کشورهای فریب خورده عربی در مکاتب کشورهای غربی تحصیل کرده اند و آموخته ای از قرآن و سنت رسول الله ندارند و به همین جهت است که با فکری غربی و القا شده خودباختگی و ناتوانی خود را به نمایش گذاشته اند و نقشه های روباه مکار انگلیس را انجام می دهند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر