c_300_250_16777215_10_images_75430.jpgترکمن سسی – استاندار گلستان گفت: استان ظرفیت های بالایی جهت صادرات محصولات تولیدی دارد که باید با فراوری محصولات کشاورزی و افزایش ارزش افزوده زمینه صادرات آن را فراهم آوریم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، استاندار گلستان با اشاره به مشکلات صادراتی در شرایط شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه اظهار کرد: بازرگان و تجار گلستانی در طول ۵ ماه گذشته قریب به ۱۰۰ هزار تن صادرات را با ارزش ۴۴ میلیون دلار داشته اند.
 هادی حق شناس استاندار گلستان در پنجمین جلسه توسعه صادرات استان تصریح کرد: اگرچه صادرات استان به لحاظ وزنی و ارزی کاهش داشته اما این در حالی است که مرزها از ابتدای تیرماه گشوده شده است.
وی افزود : در حال حاضر نیز هنوز امکان تردد کامیون از طریق مرز وجود ندارد که امیدواریم در صورت کاهش روند شیوع کرونا میزان صادرات افززایش یابد.
استاندار گلستان یادآور شد: در ۵ ماه نخست سال جاری گلستان ۳ هزار ۴۹۰ تن واردات به ارزش ۸ میلیون و ۲۶۸ هزار دلار داشته که البته روند کاهشی در واردات نیز نسبت به مشابه سال قبل مشهود است.
دکتر حق شناس گفت: به صادر کنندگان واجد شرایط تسهیلات ارزی و ریالی اعطا خواهد شد تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه صادرات محصولات گلستان باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر