c_300_250_16777215_10_images_75471.jpg

ترکمن سسی - حجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم طی حکمی از سوی دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به عنوان سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، طی حکمی از سوی کاظم لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، حجت الاسلام و المسلمین «نورعلی دیلم» به عنوان سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور معرفی شد.


مراسم تودیع و معارفه امروز پنجشنبه 3 مهر با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، مسئولان کشوری و جمعی از روحانیون منطقه، مدیران اجرایی برگزار شد و ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین «نورعلی دیلم» به عنوان سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از زحمات حجت الاسلام علی خیرخواه رئیس پیشین مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز قدردانی شد.


در حکم انتصابحجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم آمده است:
با توجه به اتمام ماموریت حجت الاسلام و المسلمین آقای خیرخواه و تشکر از مجاهدت و خدمات ارزنده ایشان ، جنابعالی را که از پیشینه نیکو و تجربه مفید برخوردارید به سرپرستی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برمی گزینم.


استان گلستان نمونه مطلوبی از همزیستی مسالمت آمیز اقوام و پیروان مذاهب اسلامی است که در پرتو آوای توحیدی انقلاب اسلامی فضای رئحبخش و آکنده از وحدت و برادری را به ارمغان آورده است.


انتظار می رود با الهام از مکتب تربیتی امام راحل قدس سره و مقام معظم رهبری حفظه الله و بهره مندی از رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و استفاده از توان شخصی و کارشناسی، استعداد کم نظیر عالمان دینی ، نخبگان حوزوی و دانشگاهی را در مسیر تابناک امت واحده اسلامی و شکل گیری تمدن شکوهمند اسلامی به کار گرفته و گلستان همدلی را خاستگاه جامعه آرمانی اسلامی قرار دهید.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر