c_300_250_16777215_10_images_75491.jpg

ترکمن سسی - نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان گلستان در مصاحبه با اصحاب رسانه از اختلاف پنج برابری میزان بارش در سال زراعی 98-99 در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از  روابط عمومی هواشناسی گلستان' داداشی مدیر کل هواشناسی استان در تحلیلی از میزان بارندگی سال زراعی 98-99 استان گفت:

میانگین بارش سال زراعی استان در طول دوره آماری 421/3 میلیمتر است که این مقدار در سال زراعی 98-99 به 501/5 میلیمتر رسیده که بمیزان 16 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: اختلاف بارش در مناطق مختلف استان پنج برابر است بطوریکه در سال زراعی 98-99 بارش در مینودشت در شرق استان 932 میلیمتر بوده که در مقایسه با شمال استان در اینچه برون با بارش سال زراعی 195 ملیمتری حدود پنج برابر بیشتر است.

مدیر کل هواشناسی استان در پایان یادآوری نمود که علیرغم اینکه استان گلستان در شمال کشور واقع است در مناطق شمالی آن میانگین بارش از نرمال کشوری و جهانی به مراتب کمتر و در مناطقی نظیر مینودشت از میانگین کشوری و حتی جهانی نیز به مراتب بیشتر و در عین حال در مرکز و غرب استان از میانگین جهانی کمتر است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر