c_300_250_16777215_10_images_75680.jpg

ترکمن سسی - سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: موضوع وحدت و تقریب در حوزه اقوام و مذاهب بحثی تخصصی است و فعالان رسانه ای و فضای مجازی می توانند با توان تخصصی خود در فرهنگ سازی وحدت و تقریب در جامعه جریان ساز باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی، حجت الاسلام نورعلی دیلم سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور قبل از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با فعالان رسانه ای و فضای مجازی در کانون طه گرگان افزود: رسانه ها می توانند با بهره گیری از مقوله های رسانه ای با تولید محتوای غنی در تقویت جریان سازی وحدت و تقریب تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه پیشگیری قبل از درمان در مباحث اجتماعی اولویت دارد تاکید کرد: اگر ما در مسائل اجتماعی بویژه در بحث فرهنگ سازی خوب و کارآمد کار بکنیم از بسیاری از مسائل ناخواسته پیشگیری می کنیم و نیاز به درمان برخی مسائل نخواهیم داشت.

نورعلی دیلم با اشاره به اهمیت تلفیق استفاده از زبان هنر و مقوله های رسانه ای در حوزه فرهنگ سازی خاطر نشان کرد: ما در جامعه هنرمندان توانمندی داریم که ظرفیت و هنر بالائی دارند وقتی این ظرفیت ها در کنار تخصص و توانمندی رسانه ای قرار بگیرد و تلفیق شود توان افزائی مضاعفی ایجاد می شود و تاثیرگذاری فعالیت دوچندان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین دیلم با بیان اینکه خدمات مرکز برای همه اعضای از اهل سنت و اهل تشیع یکسان است تصریح کرد :بیش از 4000 نفر از روحانیون، طلاب ، ناظران و رابطین در استان گلستان از خدمات مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بهره مند می شومد.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در تشریح برنامه های هفته وحدت امسال گفت: برای ایام هفته وحدت 53 برنامه را با حضور برخی سخنرانان کشوری اجرا خواهیم کرد.

.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر