c_300_250_16777215_10_images_75686.jpg

گمیشان - سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: توصیه بر معنویت و تقوا، رعایت عفاف و حجاب و تبعیت از ولایت فقیه سه وصیت مهم شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، حجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور قبل از ظهر امروز چهارشنبه 7 ابان ماه در یاداوره شهدای خدمت و اهل سنت گلستان با بیان اینکه ۵۳ برنامه در هفته وحدت گلستان برگزار خواهد شد، افزود: از موضوعاتی مهمی که ایام هفته وحدت امسال را ویژه تر کرده است شهادت سردار سلیمانی می باشد که در راه وحدت و استکبار ستیزی جان خود را از دست داد.

حجت الاسلام دیلم افزود: توهین مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) و عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با اسرائیل از موضوعات مهم دیگری است که باید در این ایام به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود شهدای خدمت گمیشان را شهدای وحدت عنوان کرد و گفت: توصیه بر معنویت و تقوا، رعایت عفاف و حجاب و تبعیت از ولایت فقیه سه وصیت مهم شهدا هستند که زمینه سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب بزرگ‌منادی وحدت در جهان می باشد، افزود: رهبر معظم انقلاب بر وحدت جهان اسلام و دفاع از آرمان های مسلمانان مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب تاکید دارد.

حجت الاسلام دیلم گفت: دستور دین مبین اسلام و پیامبر (ص) و رهبر معظم انقلاب است که در هر گوشه ای از دنیا اگر صدای مظلومی برای کمک خواهی بلند شود باید به فریادش رسید.

وی تصریح کرد: امروز نگاه ویژه مقام معظم رهبری به اهل سنت و تاکید بر احترام به مقدسات، توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر