c_300_250_16777215_10_images_75710.jpg

ترکمن سسی - فرمانده سپاه نینوی گلستان گفت: کمک رسانی مردم به سیل زدگان و مشارکت مردم گیلان در ساخت ۱۰۰ واحد سیل زده گمیشان نماد وحدت عملی در جامعه اسلامی بود.

به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، سردار علی شاهکوهی روز چهارشنبه در یادواره شهدای خدمت اهل سنت استان گلستان در گمیشان اظهار کرد: شهدا جان خود را در کف دست گرفتند و برای میهن و آسایش ما از تمام هستی خود گذشتند.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: 600 شهید اهل تسنن در استان گلستان در مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهادت رسیدند و با خون خود از مرز های این کشور صیانت کردند.
ملک شاهکوهی بیان کرد: به واسطه روحیه ایثارگری است که در سال گذشته شاهد یاری مردم استان های دیگر به مردم سیل زده استان گلستان بودیم و مردم استان گیلان برای ساخت 100 واحد مسکونی در گمیشان اقدام کردند و این خود یک وحدت عملی در جامعه اسلامی است.
وی افزود: وحدت امت اسلامی یک پیام دارد و آن این است که در زمان سختی و بحران باید در کنار هم بایستیم و به همدیگر یاری برسانیم، امروز استکبار جهانی در تلاش است که وحدت شیعه و سنی را هدف قرار دهند و هر کسی در این مسیر آب به آسیاب دشمن بریزد خائن است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه همه ما باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، یادآور شد: معیار و عمود خیمه شیعه و سنی مقام معظم رهبری است و اگر به سخنان ولی فقیه گوش نکنیم آسیب می بینیم و در جبهه باطل قرار می گیریم.
وی خاطرنشان کرد: برای انقلاب اسلامی شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هیچ کسی حق ندارد به خاطر خون بهایی که جمهوری اسلامی ایران پرداخت کرده در زمین آمریکا، اسرائیل و عربستان خبیث بازی کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر