c_300_250_16777215_10_images_75729.jpg

گنبدکاووس: ترکمن سسی - رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: اشعار مختومقلی فراغی حاوی مضامین بسیاری از عشق و محبت به پیامبر و اولاد پیامبر اسلام دارد از این رو یکی از عوامل مهم در تقریب و مودت بین مذاهب اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام نورعلی دیلم عصر امروز جمعه در همایش وحدت مسلمین و محبت اهل بیت (ع) در اندیشه شاعر و عارف شهیر ترکمن مختومقلی فراغی با تبریک ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص)، امام صادق (ع) و ایام پربرکت هفته وحدت گفت: عشق به پیامبر(ص) و اولاد پیامبر (ع) و توجه به مضامین اتحاد و همدلی در جامعه که در اشعار مختومقلی فراغی موج می زند از عوامل مهم در تقریب و مودّت بین مذاهب اسلامی است.


حجت الاسلام نورعلی دیلم ادامه داد: اشعار مختومقلی فراغی بهترین سند و مدرک برای اثبات عقیده درست اهل سنت گلستان نسبت به پیامبر و اولاد پیامبر اسلام و نیز همزیستی مسالمت آمیز ترکمن ها با دیگر اقوام ساکن در این دیار است.


وی خاطر نشان کرد: دفتر اقشار اهل سنت در نمایندگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور شامگاه شنبه راه اندازی خواهد شد تا از ظرفیت هنرمندان، شاعران و نویسندگان آنها برای تحکیم وحدت و تقریب بیشتر اقوام و مذاهب در استان گلستان استفاده شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر