c_300_250_16777215_10_images_75742.jpg

گمیشان : ترکمن سسی - محمدنعیم پسر۱۱ساله ربوده شده گمیشانی که چند هفته قبل توسط افرادی ناشناس از محل زندگی در گمیش تپه ربوده شده بود پس از رهایی از دست آدم ربایان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از این ماجرا سخن می گوید.

محمدنعیم در ویدیویی که امروز در شبکه های مجازی منطقه منتشر شد گفت: حین بازگشت از مغازه محله به سمت منزل بودم که توسط سه نفر ربوده شدم و آنها من را به نقطه نامعلومی بردند. آنها مرا با چاقو تهدید میکردند که مبادا فکر فرار به سرم بزند.

وی ادامه می دهد: نهایتا در یک روز صبح زود که خواب بودم افرادی باشکستن در وارد خانه تیمی آدم ربایان شدند. آنها در ابتدای ورود بلافاصله مرا بغل نموده به بیرون بردندکه متوجه شدم آنها نیروهای سربازان گمنام امام زمان هستند و من از اینکه آزادشده بودم خوشحال شدم.

محمد نعیم در بخش دیگری از صحبت های خود می گوید: از اینکه اکنون از دست آدم ربایان رهایی یافتم بسیار خوشحالم و از از سربازان گمنام امام زمان که به من ازادی بخشیدند و جان مرا نجات دادند تشکر می کنم.

وی درپایان گفت:دوست دارم یکی ازنیروهای گمنام سربازان امام زمان عج باشم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر