c_300_250_16777215_10_images_75945.jpg

گلستان : ترکمن سسی - طنز ، شوخی و شادی در بین همه افراد جامعه طرفداران زیادی دارد و هنرمندان این عرصه نیز همواره در دل مردم جای دارند.



هنرمندان این عرصه با خلاقیت و ظرافت سوژه ها و موضوعات مورد نظر را از درون لایه های زندگی اجتماعی انتخاب می کنند و در قالبی نو به صورت روایت ، شعر و ...که برای مردم جذاب، شادی بخش و در عین حال به صورت غیر مستقیم آموزنده باشد در فرصت های مناسب ارایه می کنند.

جمشید آقچلی از اواخر دهه ۷۰ که همکاری با رادیو برون مرزی ترکمنی را آغاز کرد و همزمان با نقش آفرینی در بخش های طنز بخش ترکمنی سیمای گلستان به این عرصه وارد شد و خیلی زود در دل مردم منطقه جای باز کرد به طوری بسیاری از علاقمندان برای دیدن برنامه های طنز هفتگی وی لحظه شماری می کردند.

یکی از امتیازات بارز جمشید آقچلی ذوق ، قریحه و خلاقیت شعری وی است و عمدتا مطالب طنز خود را به زبان آهنگین شعر ارایه می نماید و این خود تاثیر کار را در مخاطبان را دوچندان می کند.

تنظیم مطالب طنز حسب رویدا های روزمره و به روز بودن از دیگر ویژگی های این هنرمند مردمی است به طوری که آخرین قطعات طنز وی مربوط به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا، موضوع گرانی مرغ و ... بوده است.

جمشید آقچلی که حدود دو دهه در محافل عمومی و جشن های مردمی شریک شادی های مردم است خارج از گود طنز و نمایش چهره ای محجوب ، مهربان و دوست داشتنی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر