c_300_250_16777215_10_images_75946.jpg

مراوه تپه : ترکمن سسی - در پی وقوع زلزله 3:8 ریشتری شامگاه چهارشنبه در شهرستان مراوه تپه تعدادی از کاربران تصاویری برای ما ارسال کرده اند که نشان می دهد در اثر زلزله اخیر در شهرستان مراوه تپه سقف و دیوار برخی خانه ها ترک برداشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی، با وجود آنکه یکی از خبرگزاری های گلستان در گزارش روز پنج شنبه خود از منطقه زلزله زده مراوه تپه ( که در این رسانه نیز بازنشر شده است) نوشته بود که زلزله ۴:۸ ریشتری چهارشنبه شب مراوه تپه خساراتی نداشته ، اما تعدادی از کاربران رسانه ترکمن سسی با ارسال تصاویر زیر نوشته اند که این زلزله خساراتی داشته است.

شهروندی نوشته که تصاویر مربوط به روستای آق چاتال از توابع شهرستان مراوه تپه است و تاکید کرده که زلزله اخیر چنین خساراتی داشته است.

همچنین کاربری دیگر از روستای عرب قاری حاجی مراوه تپه با ارسال چند تصویر از سقف ترک خورده یک خانه نوشته است که سقف و دیوار برخی خانه ها در زلزله اخیر شکاف برداشته و اینکه گفته می شود زلزله اخیر خسارتی نداشته، صحت ندارد.

این رسانه صحت این موضوع را رد یا تایید نمی کند و صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی تصاویر ارسالی کاربران منتشر می گردد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر