c_300_250_16777215_10_images_75959.jpg

سیجوال : ترکمن سسی - شهردار سیجوال از افتتاح سینمای روباز این شهر در زمستان امسال خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، کامران ایری شهردار سیجوال با بیان اینکه سینمای روباز تنها در برخی از شهرهای ایران همچون سنندج فعالیت دارد، از افتتاح سینمای روباز در مجموعه بوستان این شهر طی زمستان امسال خبر داد و  گفت: تلاش شهرداری بر این است که پروژه مورد علاقه جوانان را در ایام دهه فجر با نمایش فیلم مستندی از زندگینامه ۹ شهید این شهر افتتاح نماییم.
وی با اعلام این خبر که قسمتی از بودجه پروژه ساخت سینمای روباز از هزینه های شخصی پرداخت شده ‌است، افزود: در ساخت جایگاه روبروی سینمای که به منظور استقرار علاقمندان به تماشای فیلم در نظر گرفته می شود، اعتبار لازم از محل بودجه شهرداری تخصیص یافته است.
کامران ایری وسعت بوستان سیجوال را در محیطی به وسعت دوهزار متر مربع خواند و اظهار داشت: محل بوستان از زمین های منابع طبیعی تامین شده و قرار است این بوستان در آینده نزدیک شاهد سازه های دیگری نیز در مجموعه خود باشد.
شهردار سیجوال با تشکر از همیاری مسئولین شهری از جمله امام جمعه سیجوال به بحث نگهداری و حفاظت از امکانات بوستان یاد شده پرداخت و تاکید کرد: سازه های مجموعه بوستان و سینمای داخل پارک از نوع مقاوم هستند و اگر همکاری مردمی در بین باشد، آسیب جدی نخواهند دید. از سوی دیگر انتظار می رود ساکنان محلی در حفاظت از امکاناتی که متعلق به خودشان است، همکاری کافی را با شهرداری داشته باشند.
این مسئول شهری از نمایش سریال «پاییز صحرا» ساخته منوچهر عسکری نسب به عنوان دومین اثر نمایشی در سینمای روباز نام برد و یادآور شد: این اثر نمایشی طی سال ۷۲ تولید شده و در آن تعدادی از هنرمندان سیجوالی نیز حضور داشته اند.
کامران ایری پخش مهمترین مسابقات جذاب ورزشی از جمله رقابت های ملی، لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی فوتبال و لیگ ستارگان والیبال از طریق سینمای روباز را گامی مثبت برای اوقات فراغت جوانان دانست و تصریح کرد: به علاوه خانواده هم می توانند پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا از فضای پارک جهت بازی کودکانشان استفاده لازم را ببرند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر