c_300_250_16777215_10_images_75973.jpg
ترکمن سسی - معاون فنی و عملیاتی سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم ارائه کلیه خدمات پایش جو، صدور پیش بینی و تحقیقات کاربردی هواشناسی در شرایط ویژه کرونایی گفت: فعالیت دیده بانی سازمان هواشناسی هیچ مقطعی تعطیل نمی شود.


فرح محمدی معاون فنی و شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم ارایه خدمات در بخش های عملیاتی ، حساس پراهمیت و ضروری افزود: در شرایط حساس فعلی و همه گیری بیماری کرونا، فعالیت کارکنان هواشناسی در پایش جو و تولید استاندارد داده ، صدور پیش بینی و تحقیقات کاربردی بعنوان یکی از مشاغل ضروری و پراهمیت حسب دستور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشورهمچنان ادامه دارد.


معاون فنی و شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بخش پایش و تولید داده های استاندارد هواشناسی همراه و دوشادوش جهادگران نبرد با کرونا ادامه دارد و در هیچ مقطعی فعالیت دیدبانی سازمان هواشناسی متوقف نشده و حتی در زمان جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیز دیدبانان در مناطق جنگی و درگیر و زیر آتش گلوله و خمپاره های دشمن با تهیه اطلاعات هواشناسی در انجام عملیاتهای موفقیت آمیز سهیم بوده اند.


وی ادامه داد: در حال حاضر نیز با توجه به شرایط فعلی در کنار جهادگران عرصه سلامت جامعه، یعنی پزشکان و پرستاران جان برکف و سایر بخش های عملیاتی همچنان فعالیت بخش های یاد شده سازمان هواشناسی بصورت شبانه روزی و بدون وقفه و تعطیلی ادامه دارد.


محمدی با بیان اینکه بخش دیده بانی یکی از فعالیت های بسیار مهم است ، خطاب به مجموعه همکاران خود در سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: تامین سلامت و امنیت سفرهای هوایی، زمینی، ریلی، ایجاد ایمنی برای جان و مال مردم در مخاطرات آب و هوایی در این فصول از سال کاملا وابسته به فعالیت بخش دیدبانی سازمان هواشناسی است که از سوی سازمان و معاونت فنی عملیاتی بسیار مهم تلقی شده و با برنامه ریزی دقیق و صدور بخشنامه های لازم با حضور حداقلی همکاران و تعیین پروتکلهای بهداشتی و نظارت بر انجام آنها سعی در همراهی این عزیزان در این ایام خاص و بحرانی دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر