c_300_250_16777215_10_images_76002.jpg
گلستان : ترکمن سسی - مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در قالب مجازی برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویزه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در آستانه فرارسیدن ۱۳ آذر ۱۳۹۹ و روز جهانی معلولان، مدیر کل کانون برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری ویژه گرامی‌داشت این روز را اعلام کرد.
محبوبه رجب‌نسب با اعلام شعار «با توانایی‌های متفاوت، آینده را خواهیم ساخت» گفت: این برنامه‌ها با هدف آگاهی‌بخشی به افکار عمومی از طریق جلب مشارکت و توجه عموم مردم به موضوع کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، شناسایی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن‌ها و والدین‌شان، ایجاد زمینه‌های تعامل کودکان با همسالانِ دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی، جلب مشارکت کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در پیشبرد برنامه‌ها و توانمندسازی مربیان مراکز فراگیر برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این برنامه‌ها را از ۱۳ تا ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ عنوان کرد و اظهار داشت: مخاطب اجرای برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه شامل نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا، معلول جسمی‌حرکتی، کودکان و نوجوانان عادی، اولیای تربیتی و والدین خواهند بود.
اهدای کتاب به مدارس استثنایی استان با همکاری اداره استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش، کارگاه آموزش قصه‌گویی و هنرهای خلاق ویژه مربیان کودکان با نیازهای ویژه، تهیه کلیپ از مراکز فراگیر کانون گلستان و انتشار آن در فضای مجازی، تهیه و معرفی کتاب‌های بریل فضای مجازی، نگاهم کن در مراکز فرهنگی هنری آق‌قلا و مراوه‌تپه، کارگاه‌های کاردستی، قصه‌گویی، نقاشی و معرفی کتاب در مرکز گمیشان، برگزاری کارگاه آموزشی هنرهای خلاق و آموزش قصه‌گویی ویژه اولیا تربیتی در کانون شماره دو گنبد، تو اگر جای من بودی در کتابخانه‌سیار گرگان، دوستی با فرشته‌ها در مرکز علی‌آباد کتول، بازی وسرگرمی در بندرگز، همنوا با کودکان با نیازهای ویژه در آزادشهر، دنیای من ازنگاه تو در مرکز دلند، من  می توانم، بینا دلان، چشم‌های ماندنی و بال‌های رنگی در کانون شماره یک گرگان و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان می‌باشد.
ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی معلولان از ۱۳ الی ۲۰ آذر در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر