c_300_250_16777215_10_images_76006.jpg

گرگان : ترکمن سسی - سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: ترور شهدای هسته ای نشانگر ترس و هراس دشمنان از پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی ایران است.



به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام نور علی دیلم سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور صبح امروز پنج شنبه 13 آذرماه در مراسم یادبود و ختم مجازی دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده که از طرف طلاب، روحانیون، حافظان و قاریان اهل سنت شمال کشور به صورت مجازی و ویدئو کنفرانسی در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار شد، گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مسیر تفکر قرآنی رخ داد و امروز ترور شهدای هسته ای نشانگر ترس و هراس دشمنان از پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی ایران است.

وی ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید دکتر فخری زاده افزود: امروز برای دشمن کارگر و دانشمند فرقی ندارد زیرا دشمن از تفکر الهی و جهادی و آن کسی که در برابر ظلم و جنایت فریاد می زند، ترس و دلهره دارد.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه، مقابله حق علیه باطل یکی از سنت های مهم خداوند است، تصریح کرد: یکی از سنت های مهم خداوند متعال که هیچ تغییری نکرده است، مقابله علیه باطل می باشد که از زمان حضرت آدم (ع) تا به امروز مقابله و مبارزه با باطل بوده و هست.

حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، دشمنان در طول تاریخ به دنبال ظلم، استعمار و جنایت بودند، گفت: باطل رفتنی و حق ماندگار است زیرا مومنان امیدوار هستند که وعده الهی اتفاق بیافتد زیرا خدواند وعده داده است که پیروزی نهایی از آن حزب الله و مومنین است.

وی با تاکید براینکه، پایان کار برای صالحان عالم و اهل ایمان است، افزود: با تفکر قرآنی می توان تا قیامت در برابر باطل ایستادگی کرد زیرا  پیروی انقلاب اسلامی نیز طی همین مسیر و تفکر قرآنی رخ داد.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه، بلوک شرق نابود شد و انشاالله بلوک غرب نیز نابود خواهد شد، گفت: در ایامی که تحلیل گران عالم فکر نمی کردند تفکر قرآن، پیامبر اکرم (ص) و معارف دین حاکم شود، تفکر قرآنی و الهی امام راحل همه معادلات و تفکرات را برهم زد و باعث شد پیام انقلاب اسلامی به سرتاسر جهان مخابره شود.

حجت الاسلام دیلم با تاکید براینکه، امروز نظریه امام راحل و حکومت مستضعفان و ایستادگی در برابر دشمنان ثابت شده است، گفت: امروز دیدن ثمرات میوه جهان اسلام برای دشمن سخت و غیر قابل تصور است و از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور شخصیت های بزرگ نظام، سعی می کنند به هر نحوی به انقلاب ضربه وارد کند.

وی تصریح کرد: امروز به همت مردم و با توجه به ظرفیت های کشورمان و جوانان، دانشگاهیان، اندیشمندان، از تمامی این بحران ها گذشتیم و در جهان سرافرازیم.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، یکی از محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب توجه و تبیین پیشرفته های انقلاب است، افزود: امروز در زمینه اختراعات، ساخت موشک، سد سازی، هسته ای و سایر زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و به درجات بالایی رسیدیم و توانسته ایم با توجه به ظرفیت های درونی در جهان حرف اول را بزنیم.

حجت الاسلام دیلم با تاکید بر اینکه، ترور و از این دست کارها نشان از وحشت دشمن است، گفت: امروز برای دشمن دیدن پیشرفت و عزت کشورمان سخت است و نشان از آن دارد که دشمنان از پیشرفت های علمی ما هراس دارند و دست به چنین اقداماتی می زنند.

وی با بیان اینکه امروز تفکر قرآنی شهدا خصوصا شهید سلیمانی و شهید فخری زاده ماندگار خواهد بود، گفت: این تفکر برگرفته از تفکر ناب انقلاب است که امروز این تفکر دانشگاهی و انقلابی در سراسر جهان دانشجویانی بی شماری دارد که خواهد توانست در برابر استعمار ایستادگی کنند.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای کشورمان، وطن دوستی را اصل اول تفکر انقلابی بیان کرد و گفت: شهدای هسته ای کشورمان خصوصا شهید فخری زاده با وجود اینکه فرصت های زیادی داشتند در بحث وطن دوستی و عرق به وطن پای آرمان های خود ایستادند و با عهد و پیمان بستن با آرمان خود در راه انقلاب به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام دیلم، مسئولیت پذیری را اصل دوم تفکر انقلابی بیان کرد و افزود: حس مسئولیت پذیری در دوران دفاع مقدس توسط جوانان این مرز و بوم به اثبات رسیده است و امروز نیز این تفکر در سوریه و خارج از مرزها و همچنین عرصه علمی و پژوهشی مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه، امروز باید به تعهد و تخصص جوانان کشورمان توجه کنیم، افزود: توجه به تعهد و تخصص جوانان این مرز و بوم باعث شکوفایی نسل جدید با تفکر انقلابی خواهد شد که با ولایت پذیری و تکیه به خیمه انقلاب و مقام معظم رهبری، پای آرمان های انقلاب و نظام بوده و در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام دیلم در ادامه سخنان خود با اشاره به جریان نفوذ و جلوگیری آن در کشور گفت: جریان نفوذ از اول انقلاب تاکنون ضربه های زیادی به کشور و انقلاب وارد کرده است و در این مسیر بزرگان زیادی را از دست دادیم و به شهادت رسیدند و شایسته است مسئولین نظام و مقامات لشگری و کشوری، تدابیری بیاندیشند تا جلوی جریان نفوذ در بدنه دستگاه های اداری و کشوری گرفته شود.

وی همچنین با تاکید بر مقابله و مبارزه حق علیه باطل که از سنت های خداوند متعال است، افزود: اقدام متقابل و برخورد شدید با عوامل این اقدام تروریستی لازم و ضروری است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در خاتمه سخنان خود نیز گفت: توسط دارالقرآن ها و مدارس علوم دینی اهل سنت شمال کشور، تعداد 80 دوره ختم قرآن مجید، 1260 صلوات و 360 فاتحه جهت شادی روح شهید فخری زاده توسط طلاب، روحانیون، حافظان و قاریان اهل سنت شمال کشور قرائت گردید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر