c_300_250_16777215_10_images_76093.jpg

گلستان : ترکمن سسی - ایده اسباب بازی "ماشین کنترلی" دانیال نورقلی پور عضو نوجوان کانون گنبدکاووس قول حمایت های مالی معاون اقتصادی استاندار را دارد و به لحاظ قابلیت تولید انبوه و جذابیت های خاص مورد توجه تولید کنندگان است.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان خبر فوق افزود: در سومین رویداد ملی «ایده‌آزاد» اسباب‌بازی، استان گلستان با ۱۹ اثر شرکت نمود و در نهایت از میان ۱۶۰ ایده کشوری، ایده اسباب بازی ماشین کنترلی دانیال نورقلی پور عضو نوجوان گلستانی جزو ۱۰ اثر برتر انتخاب شد.

وی ادامه داد: با قول حمایت کامل معاون امور اقتصادی استانداری و خیران منطقه ایده ماشین کنترلی این نوجوان گلستانی در مسیر تولید انبوه قرار دارد تا منجر به تولید انبوه با الگو پذیری از این ایده شود.

این نوجوان گلستانی نیز در مورد ایده‌ی خود گفت: این اسباب‌بازی قابلیت دارد که بچه‌ها تمام اجزای آن را با استفاده از وسایل در دسترس خودشان به دلخواه بسازند این اسباب‌بازی دارای یک مدار الکترونیکی، دسته‌کنترل و بدنه‌ی مقوایی ماشین است که ساخت آن ساده است.

عضو کانون اعتقاد داشت آشنایی با علم الکترونیک، اتصال قطعه‌های الکترونیکی و ساخت وسایل از سوی خود بچه‌ها بسیار برای‌شان لذت‌بخش و جذاب است و موجب پرورش استعداد و رشد خلاقیت در آن‌ها می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر