c_300_250_16777215_10_images_76210.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی ، آن شهید گرانقدر را نماد خودباوری و محور مقاومت دانست و اظهار کرد: ایستادگی حاج قاسم در مقابل داعش، در حقیقت، مقاومت در مقابل ابرقدرتهای غرب بود.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان ، شامگاه شنبه ۱۳ دی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی گرگان برگزار شد، خاطرنشان کرد: داعش به خودی خود به وجود نیامد بلکه به اعتراف خود آمریکاییها، توسط انها ایجاد شد و مورد حمایت کشورهای اروپایی بود و حاج قاسم با اقتدار در برابر این قدرتها ایستادگی کرد.


وی حفظ یکپارچگی کشورهای اسلامی را دیگر میراث باارزش حاج قاسم عنوان کرد و گفت: اگر مقاومت حاج قاسم و همرزمانش نبود، شاید لبنان، سوریه، عراق و حتی ایران نمیتوانستند در این آرامش و امنیت باشند.


دکتر حق شناس تصریح کرد: سالها باید بگذرد تا بتوانیم دستاوردها و میراث چشمگیر حاج قاسم را متوجه شویم و انها را برای نسل های بعدی تبیین کنیم.


در این مراسم که با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، موکب علی بن موسی الرضا استان گلستان و ستاد اجرایی فرمان امام استان برگزار شده بود، تعدادی اقلام معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تهیه و توزیع شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر