c_300_250_16777215_10_images_76230.jpg


گرگان : ترکمن سسی - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  گفت: تعیین تکلیف وضعیت پتروشیمی گلستان از اولویت های توسعه استان است و باور داریم پتروشیمی گلستان پایان روشنی خواهد داشت و می تواند تا ۳ هزار نفر اشتغالزایی برای گلستان ایحاد بکند.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا صبح امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه ، مجمع نمایندگان گلستان را دارای ویژگیهای بارزی عنوان کرد و افزود: مجمع نمایندگان گلستان با همدلی و پرهیز از نگاه جزیره ای به موضوعات و مطالبات استان و برگزاری جلسات چرخشی در همه مناطق استان در تعامل با دستگاه های اجرایی استان پیشتاز است.

وی ارتباط آسان و مستمر با مردم را یکی از برنامه های خود برای ایفای بهتر وظایف نمایندگی مردم دانست و گفت: ایجاد شبکه رابطان مناطق و تقویت ارتباط مردمی در بستر فضای مجازی و توسعه دفتر ارتباط مردمی در این راستا انجام شده و حتی در شهر انبارالوم نیز دفتر ارتباطی راه اندازی شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا ، اولویت محوری را از برنامه های خود و مجمع نمایندگان گلستان برای پیگیری بهتر وظایف نمایندگی عنوان کرد و ادامه داد: اولویت های توسعه استان در قالب ۱۰ محور شامل تععین تکلیف پتروشیمی گلستان، راه اندازی منطفه آزادتجاری اینچه برون ، ارتقای زیر ساخت های بهداشتی ، حل مشکلات آب آشامیدنی مرکز استان و آق قلا ، توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی ، توسعه گردشگری و صنایع دستی، توسعه تجارت بین المللی، احیای خلیج گرگان، تکمیل سد نرماب و سد شصت کلاته با هماهنگی استاندار گلستان تعیین شده و در دست پیگیری است.

منتظری در بخش دیگری از صحبت های خود به پیگیری امور عمرانی و شهرسازی از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: روستای عطاآباد با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های روستا به عنوان گزینه اول تبدیل به شهر شدن است و بزودی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در حوزه فرهنگی به ساخت و نصب تندیس هنرمند موسیقی سنتی استاد دوردی طریک اشاره کرد و گفت: در راستای تجلیل از هنرمندان پیشکسوت بزودی تندیس این هنرمند موسیقی سنتی در شهر آق قلا نصب خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به اخذ مجوز درمانگاه تامین اجتماعی در شهر آق قلا گفت: این درمانگاه موقتا در یک فضای اجاره ای آغاز بکار می کند تا در ادامه ساختمان درمانگاه احداث شود.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر