c_300_250_16777215_10_images_76257.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - دادگستری گلستان یک هفته به دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی تنها مرکز آنژیوگرافی شرق استان در گنبد کاووس فرصت داد.


در جلسه سه ماه پیش کارگروه گسترش عدل و آزادی های مشروع دادگستری استان، که برای پیگیری مشکل مرکز آنژیوگرافی شرق استان در دادگستری برگزار شد  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از راه اندازی این مرکز در اینده نزدیک خبر داده بود اما با گذشت چند ماه ، اهالی شرق استان همچنان چشم به راه فعال شدن این مرکز هستند.


رئیس کل دادگستری گلستان و سایر اعضای کارگروه گسترش عدل و آزادی های مشروع استان امروز برای پیگیری علت تاخیر در راه اندازی این مرکز به گنبدکاووس رفتند .


هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان پس از بازدید از این مرکز گفت: بنا بر اظهار نظر کارشناسان و سرمایه گذار ، مرکز آماده بهره برداری است و امیدواریم حداکثر طی یک هفته آینده ، درهای این مرکز به روی بیماران باز شود.


هادی هاشمیان افزود: هم اکنون بیمارانی که نیاز به آنژیوگرافی قلب دارند  به بیمارستان امیرالمومنین علیه السلام کردکوی در غرب استان مراجعه می کنند که دوری راه ، بیماران و خانواده های آنان را به ویژه در شرایط این روزهای بیماری کرونا دچار مشکل کرده است .


هاشمیان افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید علت هرگونه تعلل در راه اندازی این مرکز را به دستگاه قضایی اعلام کند .


مرکز آنژیوگرافی قلب در بیمارستان پیامبر اعظم گنبدکاووس مستقر است .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر