c_300_250_16777215_10_images_76332.jpg


گرگان : ترکمن سسی -  آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع سلامت گلستان گفت: شهدای مدافع سلامت نماد برجسته ایثار هستند.


 
به گزارش وبدا، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در این برنامه گفت: سالی که در حال سپری شدن است با وجود ویروس کرونا برای همه جهانیان، سال بسیار سختی است که انشالله هرچه زودتر با ساخت واکسن، راهی برای زندگی آسوده برای بشر ایجاد شود.
 
مجموعه پزشکان، پرستاران و کادر درمان علیرغم اینکه می دانند با خطر جانی مواجه هستند اما در راه حفظ سلامت مردم، پای کار ایستادند که باید از زحمات این عزیزان قدردانی بشود.
 
از شهدای مدافع سلامت استان که نماد برجسته ایثار هستند و خانواده های گرانقدرشان صمیمانه قدردانی می کنم  و مصیبت وارده به این خانواده ها، تسلیت عرض می کنم.
 
انشالله با ساخت این واکسن توسط دانشمندان ایرانی یا اینکه جامعه علمی و تحقیقاتی کشور نقش مهمی در تولید این واکسن داشته باشند، بتوانیم زندگی توام با سلامت و آرامش داشته باشیم.
 
ضمن عرض خداقوت و تشکر به دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان، از خداوند متعال می خواهم برکت و خیر دنیوی و اخروی شامل حال همه عزیزان بشود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر