c_300_250_16777215_10_images_76344.jpg


کردکوی : ترکمن سسی – دقایقی قبل - صبح یکشنبه 28 دی ماه - جسد یک مرد در مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی کشف شد و نشانه ها از حکایت از آن دارد که جسد کشف شده مربوط به معین شریفی باشد که چند ماه قبل در آن منطقه گم شده بود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، فرهاد میقانی مدیرعامل  جمعیت هلال احمر گلستان در این ارتباط در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرد ۳۶ ساله ای که ۲۵ شهریور ماه در جنگل کردکوی گم‌شده بود؛ علی رغم تلاش امدادگران و نیروهای مردمی پیدا نشد. امروز امدادگران با گزارش فرماندار مبنی بر پیدا شدن کفش، لباس و‌ موبایل و جسدی منتسب به معین شریفی به جنگل کردکوی اعزام شدند.
وی ادامه داد: بر این اساس امروز ۲۸ دی، ۱۷ نیروی عملیاتی با ۲ خودرو و یک دستگاه مینی بوس داوطلب به همراه نیروهای مردمی به جهان نما اعزام شده و برای پیدا کردن گم‌شده در حال جست و جو هستند.
به گفته ی رئیس کل دادگستری گلستان دیروز خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جون گمشده کردکویی است.
دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء، بدون اعلام عمومی فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر