c_300_250_16777215_10_images_76416.jpg


گلستان : ترکمن سسی - طی سال اخیر ورزشکاران ترکمن صحرا در رشته های مختلف ورزشی خوش درخشیده و در میادین داخلی و خارجی افتخار کسب کرده اند.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، استان گلستان و منطقه ترکمن صحرا در رشته های والیبال و اسبدوانی به عنوان پایتخت این رشته ها شناخته می شود و ورزشکاران شاخصی معرفی کرده است.

رشته ورزشی نوپدید آلیش که به صورت سنتی از ادوار پیشین با نام گوروش در منطقه دنبال می شد اکنون بسباری از ملی پوشان این رشته ترکمن هستند و در میادین بین المللی نیز افتخار آفرینی کرده اند که از جمله آنان به یعقوب کر معروف به امپراطور صحرا که قهرمان‌جهان شد نام برد.

گرچه این دیار ورزشکاران نامداری به جامعه ورزش معرفی کرده است ، با اینحال بسیاری از ورزشکاران شایسته این دیار هنوز ناشناخته هستند و به عنوان غول های خفته در انتظارند تا کشف بشوند و در میادین ملی و بین المللی افتخارآفرینی کنند.

با این مقدمه از مخاطبان فهیم رسانه و همراهان گرامی انتظار داریم ، استعدادهای ورزشی ولی کم نام و نشان ترکمن صحرا را در زیر این پست معرفی و حمایت نمایند تا در دید مربیان رشته های مختلف ورزشی قرار بگیرند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر