c_300_250_16777215_10_images_76437.jpg


گلستان : ترکمن سسی - مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: روند بارش باران در دی ماه همچنان کاهشی است ولی رکورد وقوع دمای حداکثر در گلستان شکسته شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش اکثر ایستگاههای استان در  دی 99  نسبت به متوسط دوره آماری  کاهش داشته است.
وی افزود: در دی ماه 99 میانگین بارش استان 29.7 میلیمتر بوده است بطوریکه 29 درصد نسبت به متوسط این ماه کاهش بارش رخ داده و این کاهش در اکثر نقاط استان بوده است.
داداشی در ادامه در خصوص بارش استان در دی ماه گفت: بیشترین مقدار بارش در بین ایستگاه های سینوپتیک مربوط به مینودشت به میزان 80.2 میلیمتر و کمترین بارش مربوط به بندرترکمن به میزان 18.4 میلیمتر اندازه گیری و ثبت شده است.
این مقام مسئول در پایان گفت : در دی 99 متوسط دمای استان 7.1 درجه سانتیگراد بوده است بطوریکه 0.1 درجه نسبت به متوسط دی ماه کاهش داشته و حداکثر دمای ثبت شده 30.0 درجه سانتیگراد در گنبدکاوس در بیست و پنجم دیماه که نسبت به مدت مشابه سال قبل در چنین روزی 6.0 درجه افزایش دما رخ داده و حداقل دمای هوا به مقدار 4.5 - درجه در فرودگاه گرگان به ثبت رسیده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر