c_300_250_16777215_10_images_76436.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - مدير كل شيلات گلستان در بازدید از مراحل ساخت يك قفس 30 تني كه در راستاي طرح پرورش ماهي در دريا، از سوي بخش خصوصي در حال آماده سازي است بر ساخت تجهیزات طرح پرورش ماهی در قفس تاکید کرد.


 
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مهندس سيد جواد قدس علوي در اين بازديد بر تسريع در ساخت و ساز اين قفس تاكيد كرد و گفت: بخش خصوصي تلاش نمايد تا هر چه سريعتر اين قفس آماده شده و در دريا مستقر گردد و شيلات نيز در اين زمينه حمايت هاي لازم را به عمل خواهد آورد.
وي با بيان اينكه تاكنون  80 درصد كار ساخت پروژه مذكور، پيش رفته است. افزود: اميدواريم اين طرح با رفع ايرادات و اشكالات و به بهترين نحو همزمان با ايام الله دهه فجر به بهره برداري برسد.
مدير كل شيلات گلستان خاطر نشان كرد: با توجه به ظرفيت هاي بسيار خوب سواحل استان گلستان براي اشتغالزايي ، طرح پرورش ماهي در دريا با كمك بخش خصوصي در استان مشغول انجام است.
وي افزود:   درحال حاضر 72 سازه قفس و پن درحال بهره برداري و ساخت مي باشد كه پيش بيني مي شود با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته امسال 150تن توليد دردريا داشته باشيم .
مهندس قدس علوي در پايان تصريح كرد: ستاد اجرايي فرمان امام در استان گلستان نسبت به تهيه 10قفس به ظرفيت توليد 40تن ، با اعتيار 600ميليون تومان اقدام نموده كه اين طرح 10نفر اشتغالزايي مستقيم و دو برابر آن اشتغالزايي غيرمستقيم را به همراه دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر