c_300_250_16777215_10_images_76551.jpg


آزادشهر : ترکمن سسی - عبدالمجید زیتونلی خیر درختکار ترکمن ساکن روستای قورچای از طرف جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری به عنوان خیر درختکار نمونه ملی انتخاب شد.



به گزارش ترکمن سسی، عبدالمجید زیتونلی در طی سال های اخیر با اجرای طرح ابتکاری درختکاری در روستای قورچای در ترویج و توسعه درختکاری و حفاظت از طبیعت گام های موثری برداشته است.

بر اساس این گزارش قرار است فردا یکشنبه ۱۹ بهمن ماه و در استانداری گلستان و فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس مراسم ویژه ای با حضور ویدیوکنفرانسی وزیر کشور برگزار و به پاس خدمات ارزنده این خیر درختکار ترکمن از وی به عنوان خیر درختکار نمونه ملی تجلیل شود.

عبدالمجید زیتونلی لحظاتی قبل در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: ترویج فرهنگ درختکاری در منطقه از آرزوهایم است و امیدوارم با مشارکت عموم شهروندان و علاقمندان به این عرصه در این راستا گام های بیشتری برداریم.

این خیر درختکار ترکمن در ماه های اخیر از طرح های بزرگ خود برای توسعه درختکاری در مناطق مختلف ترکمن صحرا خبر داده بود که در رسانه ها بازتاب وسیعی داشته است.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر