c_300_250_16777215_10_images_1_71703.jpg

ترکمن سسی - از غرب گلستان خبر می رسد دکتر مجتبی جمالی مدیرکل مدیریت بحران گلستان و فرماندار سابق کردکوی به شدت تحت فشار فعالان سیاسی و اجتماعی منطقه برای نامزدی در انتخابات آتی مجلس است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، جمالی از مدیران دانشگاهی ، معتدل و نزدیک به جریان اصلاحات است که عملکرد وی در فرمانداری کردکوی قابل دفاع و مورد تحسین همه گروههای سیاسی بوده است.

در حال حاضر دکتر رامین نورقلی پور نماینده لیست امید، نماینده حوزه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی است که بر اساس شنیده ها برای حضور در رقابت های انتخابات مجلس یازدهم نیز برنامه دارد.

گفتنی است حوزه غرب گلستان شامل چهار شهرستان بندرگز ، کردکوی ، بندرترکمن و شهرستان گمیشان می باشد و همواره رقابت های انتخاباتی پرشوری داشته است.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 مبین 1398-03-05 09:14
سلام با عرض قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان . لطفا به نماینده فعلی بگویید که خودشو خراب نکنه و کاندید نشه . آخه ما موندیم با این کارای نکرده ای که تو منطقه انجام داد چرا دوباره میخواد کاندید بشه .فقط اطرافیانش سود بردن . سعید یلقی مشاور نماینده ، خواهر و برادر خودشو استخدام کرد . خلیل علاقی امتیاز پمپ بنزین گرفت .از کارخانه ید گرفته و ......
نقل قول کردن
+2 #2 دکتر علی ابراهیمی 1398-03-12 12:26
با سلام عرض ادب ... آقای جمالی اوج مدیریت خود را در زمان مدیریت بحران و سیل به همه نشان داد و جای اینکه مدیریت بحران داشته باشیم بحران مدیریت رو تو منطقه داشتیم خواهشمندیم ایشان در همین پست باقی بمانند و جا رو برای مدیران برجسته و دلسوز منطقه خالی کنن . تا استان و منطقه از این بی تدبیری و بحران مدیریت و مدیریت ضعیف نجات پیدا کند با تشکر
نقل قول کردن
0 #3 محسن تجری 1398-11-13 09:32
سلام
پیشنهاد می کنم تا کپی مدرک دکترای آقای جمالی را از ایشان مطالبه کنید!!! به ایشان هم گوشزد کنید که استفاده از عناوین جعلی(دکتر) تا شش ماه زندانی دارد.
نقل قول کردن
+1 #4 شهروند 1400-04-20 21:43
به نقل از محسن تجری:
سلام
پیشنهاد می کنم تا کپی مدرک دکترای آقای جمالی را از ایشان مطالبه کنید!!! به ایشان هم گوشزد کنید که استفاده از عناوین جعلی(دکتر) تا شش ماه زندانی دارد.

آقای محترم ایشون دکتراشون رو از یک دانشگاه خارج از کشور گرفتند و خیلی هم زحمت کشیدند قصاوت منفعت گرایانه شما هم جرم هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر