c_300_250_16777215_10_images_67099.jpg

ترکمن سسی- آخوند حنفی امام جمعه اهل سنت سیمین شهر گفت: دفاع مردم کشورمان در خرمشهر دفاع از اسلام و کشور بود و در این راه اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد و این اقدامی ارزشمند و مقدس بود.


 رجب محمد آخوند حنفی امام جمعه سیمین شهر در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که با حضور مردم و مسئولین در مسجد محد رسول الله سیمین شهر برگزار شد گفت: فتح خرمشهر نماد برتری ایمان بر کفر است.
وی افزود: رژیم بعث عراق هدفش تنها خرمشهر نبود بلکه میخواست به کل کشور تجاوز کند ودر رسانه هایشان  می گفتند که حداقل استان اهواز را به راحتی از کشور جدا میکنند و این درحالی است که حتی پایشان هم به اهواز نرسید و همه حرفهای آنها به این خاطر بود که قدرت ملت ایران و اسلام عزیز را نمی شناختند.
وی اضافه کرد: فتح خرمشهر تنها فتح یک خاک نبود بلکه فتح ارزش های ماندگار  اسلام  بود.
امام جمعه سیمین شهر دفاع از مرز و بوم را یک ارزش دانست و تاکید کرد: یکی از وظایف مهم مسلمانان دفاع همه جانبه از وطن در مقابل تهدیدات است.
حاج آخوند حنفی با اشاره به امنیت بی نظیری که امروز در کشور داریم و  به استناد آیات قرآنی  گفت :قدر دو نعمت را باید دانست یکی سلامتی و دیگری امنیت می باشد و باید همویشه در دفاع از کشور آماده باشسیم./ساحل گمیشان

دیدگاه‌ها  

0 #1 مهمان 1397-03-17 10:27
امنیت ?! وقت اداء نماز ، دمپاییتو نمیتونی جلوی مسجد بزاری ! چهل بار باید آیه الکرسی بخوانی تا شاید سالم از خط عابر پیاده بتانی رد بشی ! دل شیر میخاهد در گوشه ای از پارک عمومی مرکز شهر با خودت خلوت کنی ، نکند که شکار قداره بندها بشی ! و ......در حیاط رو میزنن ! خدا بخیر کنه ! .................ضمنا سایت محترم ترکمن سسی نمیشه تصویر امنیتی برای ارسال نظر رو حذف کنید ?
ترکمن سسی: کاربر گرامی این موضوع مربوط به طراحی تیپ سایت ها هست ، بهرحال با پشتیبان فنی سایت مذاکره خواهد شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر