c_300_250_16777215_10_images_72001.JPG

ترکمن سسی - رییس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد گرگان گفت: از زمان آغاز فعالیت این مرکز در سال ۱۳۸۲ تاکنون ۵۳۰۰ دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.



به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، مهندس زنگانه در نشست مشورتی با اصحاب ‌رسانه تصریح کرد: این مرکز با ۷۵۰۰ متر زیربنا و دارا بودن امکانات بسیار خوب اولین و بزرگترین مرکز علمی کاربردی شمال کشور و تنها مرکز انحصاری پذیرش دانشجو در رشته cng در کل کشور است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز طی دو سال اخیر رشد پذیرش دانشجو داشته خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۳۰ دانشجو در ۱۲ رشته در این مرکز در حال تحصیل هستند و با امکانات و پتانسیل هایی که مرکز دارد ظرفیت پذیرش ۴۰۰۰ دانشجو را دارد.

مهندس زنگانه در خصوص افتخارات این مرکز تصریح کرد: در سال ۱۳۹۷ این مرکز از طرف هیات نظارت بر دانشگاه های گلستان مفتخر به دریافت لوح تقدیر گردید که نقطه عطف افتخارات این مرکز می باشد ، همچنین دو نفر از دانشحویان این مرکز به عنوان کارآفرینان برتر کشوری برگزیده شده اند.

هومن هادیان نماینده تام الاختیار خانه کارگر نیز ترویج کاربرد دانش در صنعت را از فلسفه راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد و افزود: این مرکز در راستای حمایت از قشر کارگر خدمات آموزشی رفاهی به دارندگان بیمه های تامین اجتماعی ارایه می کند.

هادیان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این مرکز بدون کنکور است و میزان شهریه تحصیل در آن در مقایسه با سایر مراکز آموزشی بسیار مناسب است،  گفت: در رشته های غیر فنی میزان شهریه هر ترم تحصیلی کمتر از یک میلیون تومان است و در رشته های فنی نیز کمتر از یک میلیون و دویست هزار تومان می باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر