c_300_250_16777215_10_images_PB100117.JPG
ترکمن سسی : نشست هم اندیشی انتخاباتی محمد احمری از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه گرگان و آق قلا امشب پنج شنبه 21 آبان ماه در آق قلا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از آق قلا با نزدیک تر شدن به اسفند ماه زمان برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تحرکات کاندیداهای احتمالی حوزه گرگان و آق قلا نیز شتاب بیشتری گرفته و در روزهای اخیر در پی برگزاری نشست های هم اندیشی رادمهر و امان زاده از دیگر کاندیداهای احتمالی در شهرستان آق قلا ،نشست انتخاباتی احمری نیز با حضور جمعی از فعالان و قشرهای مختلف مردمی شهرستان آق قلا و حومه امشب برگزار خواهد شد تا وی ضمن بیان دیدگاه های خود در زمینه های  مختلف ، با نیروهای انتخاباتی خود هم اندیشی و تبادل نظر نماید.
گفتنی است محمد احمری که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دانشجوی دکتری توسعه و کارآفرینی می باشد سابقه کاندیداتوری دوره پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز دارد و در حال حاضر مدیر منابع انسانی در مدیریت شعب بانک ملی استان گلستان می باشد.
وی در سوابق کاری خود  مدیریت  روابط عمومی شعب بانک ملی استان گلستان را در کارنامه دارد و از مدیران موفق بوده و دوره ای  به عنوان مدیر نمونه کشوری هم انتخاب گردیده است.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 جمشید 1394-08-21 20:49
خدایا ... بذارین آق قلا یه نماینده را بفرسته چرا میخایین امید آق قلا را نا امید بکنید تو را خدا ول کنین خودتان هم میدانید ... پس برای چی ...یعنی خدایی احساس مسئولیت کردی!!!!!!!!!
نقل قول کردن
+2 #2 رسول 1394-08-22 14:06
سلام بنده واقعا تعجب میکم سیستانیها با احساس خطری که میکنند به نفع دیگری کناره گیری میکنندتا بتوانند یه کاندید را راهی بکنند ولی متاسفانه ما داریم اضافه میشویم به خودمان بیاییم ویه نفر با اصلح را معرفی بکنیم
نقل قول کردن
+7 #3 رضاپور 1394-08-22 17:13
آقای احمری از مدیران پر تلاش و موفق استان ما است برایشان آرزوی توفیق دارم
نقل قول کردن
+3 #4 میثم 1394-08-23 13:26
با سلام : آقای احمری از توانایی های منحصر بفردی درحوزه مدیریتی و اجرایی و... بر خوردارند و این را میتوان از کارنامه درخشان ایشان میتوان فهمید. و اینکه توانمندی و کارایی مدیر یکی از معیارهای اصلح بودن آن است.و چاشنی آن چیزی نمیتواند باشد جزء ایمان ، پشتکار، گذشت و انگیزه بالا برای خدمت به خلق . امید است که مردم حومه گرگان و آق قلا با اطلاع از سوابق کاندیدها رای سالم و آینده ساز بدهند. انشاء الله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر