c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

ترکمن سسی: در شب گذشته (دوشنبه )دو مدعی اصلی انتخابات در میان ترکمنهای حوزه انتخابیه گرگان – آق قلا نشست هایی را برگزار کردند .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی (طاهر جانی )عبدالغفور امانزاده که هفته گذشته با افتتاح دفتر ارتباطات مردمی خود در آق قلا فصل جدی تری را در فعالیتهای انتخاباتی خود رقم زد شب گذشه مهمان جمعی از فعالان سنتی و قدیمی ترکمن در گرگان بود .امانزاده در شهرک بهارستان در منزل موسی جرجانی پیر عرصه سیاست و فرهنگ آق قلا حضور پیدا کرد .در این نشست وی با ذکر تاریخچه ای از حضور خود در رقابتهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از آرزوی دیرینه مردم آق قلا در فرستادن یک نماینده از بین خودشان به مجلس سخن به میان آورد .
عبدالغفور امانزاده در ادامه گفت از ابتدای سال روزی نبوده است که با افراد صاحب نظر دیداری نکرده باشد و با توجه به آرایش کنونی نیروهای منطقه در این دوره می تواند انتخاب یک نماینده از آق قلا جنبه عملی پیدا کند .
در نشست مذکور موسی جرجانی به عنوان میزبان جلسه مهم ترین ایراد فعالیت های سیاسی و اجتماعی در منطقه را محدود بودن رقابت ها به ایام انتخابات و پراکنده شدن فعالان در ایام بعد از آن دانست .c_300_250_16777215_10_images_amanzade.JPG

بر اساس گزارش دیگر اولین نشست هم اندیشی هوادران فرهاد توماچ در شهرستان آق قلا با حضور بی سابقه هواردان ایشان همراه بود.
به گزارش خبرنگار ارکین نیوز در این نشست که دیشب در منزل حاج رشید میرزاعلی و با حضور بیش از ۸۰۰ نفر برگزار گردید ، برخی از اعضای شورای اسلامی شهرهای گرگان و آق قلا و برخی از افراد متنفذ سیاسی و اجتماعی و با شرکت تعدادی از روحانیون برجسته ترکمن صحرا حضور داشتند.
در این مراسم عیدی اونق به عنوان مجری برنامه شرح کوتاهی از روزمه فرهاد توماچ را قرائت کردو سپس نعمایی به نمایندگی از هواداران ، برخی ویژگی های ایشان را مه منجر به انتخاب وی به عنوان کاندیدای اصلح از دید مردم گرگان شده است را برشمرد و به مردم اطمینان داد که فرهاد توماچ رای بیشتری نسبت به دوره قبل در گرگان کسب خواهد کرد .
بایرام آخوند سلاق از روحانیون بنام منطقه به عنوان سخنران بعدی در جایگاه قرار گرفت و با ذکر ، یاد نام پدر فرهاد توماج ، ویژگی ها و خصوصیات نیک پدر ایشان را یاد آور شد.
فرهاد توماچ نیز در این نشست ضمن اعلام رسمی حضور خود ر انتخابات آتی و بیان اینکه به دلیل ممنوعیت تبلیغات ، اعلان اهداف و برنامه ها را به زمان شروع تبلیغات محول می کند بیان داشت : روزمه ای که از بنده در این جلسه قرائت شد در مقابل درس های هایی که از پدرشان گرفته اند ارزشی ندارد.

c_300_250_16777215_10_images_toomajj.jpg
وی با بیان اینکه در صورت راهیابی به مجلس ، تلفن من از دسترس خارج نخواهد شد ؛ اضافه کرد: اینجانب به دور از حرکت های عوام فریبانه ، صرفا قصد اداء دین به مردم گرگان و آق قلا و به ویژه ایل خود را دارد و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای رفع معایب و کم کارها بکار خواهد بست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر