c_300_250_16777215_10_images_serghat.jpg

ترکمن سسی:بر اساس شنیده های ما دستبرد سارقان مسلح به یک طلا فروشی در شهر آق قلا گلستان نافرجام ماند.

سارقان  حدود  ساعت 10 صبح به طلا فروشی فردی به نام آلتینی دستبرد زدند که یکی از سارقان که حامل جواهرات سرقت شده بود، قبل از فرار با اقدام مردم در صحنه یکی از آنان دستگیر شد و یک نفر هم موفق به فرار شد.
سرهنگ امیریان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آق قلا در این باره گفت: حدود ساعت 10 صبح تماسی با نیروی انتظامی گرفته شد که چند نفر اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهر کردند با اعزام نیرو و تحقیقات به عمل آمده 3 نفر که دو نفر مرد و یک نفر زن بوده اند با ورود به طلافروشی و استفاده از گاز اشک آور فروشنده را زخمی کردند و سپس نسبت به سرقت جواهرات اقدام کردند که با هوشیاری مردم دونفر یک زن و یک مرد با خودرو متواری شدند و سارق دیگر که حامل جواهرات بوده به وسیله مردم دستگیر شده است
سرهنگ امیریان درادامه گفت : خوشبختانه هیچ گونه جواهری سرقت نشده و سارق دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به نیروی انتظامی منتقل شد.
فرمانده نیروی انتظامی با توصیه به فروشندگان گفت : فروشندگان باید برای جلوگیری از این اتفاق هوشیاری بیشتری به خرج دهنددر ضمن هیچ گونه گلوله در این سرقت شلیک نشده است.

دیدگاه‌ها  

+10 #1 عاطفه توکلی 1394-09-07 16:22
ولی من بلافاصله بعد از درگیری رفتم خرید. حدود ساعت 11:30. اونجا مغازه داری که روبروی طلافروشی بود بهم گفت سارق حین فرار تیراندازی کرده. حالا من اینطوری متوجه شدم که تیر هوایی در کرده برای ترساندن مردمی که کتکش زدن. تابتونه فرار کنه. مردم هم قبل از رسیدن نیروی انتظامی حسابی کتکش زدن و از خجالتش دراومدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر