c_300_250_16777215_10_images_0021212544.png

ترکمن سسی- عبدالحکیم فیروزی به عنوان فرماندار شهرستان ترکمن معرفی می گردد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی بر اساس شنیده ها از افراد موثق ظهر امروز پنجم بهمن ماه عبدالحکیم فیروزی به عنوان فرماندار شهرستان ترکمن معارفه خواهد شد.

در هفته های گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره معارفه وی در این جایگاه منتشر شده بود که برخی پیش بینی ها از معرفی فیروزی در ایام بعد از انتخابات هفتم اسفند حکایت داشت ولیکن با طی مراحل اداری معرفی وی به امروز موکول شد.

شایان ذکر است فیروزی پست معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش گلستان را بر عهده دارد و از نیروهای فعال و محبوب ترکمن در غرب استان به شمار می رود.

دیدگاه‌ها  

0 #1 یک دوست 1394-11-05 11:33
متاسفم برای این کار که نباید میشد در این برهه و زمان نباید فرماندار بندر ترکمن معرفی میشد . همگی باید قبول کنیم هیچکس مثل خانوم مرحوم نازقلیچی نمیشه . جز یک خانومی بیاد یا اقایی دلسوز؟
ولی کم داریم.معرفی شدن اقای فیروزی در این زمانی که انتخابات نزدیک است درست نیس باید معرفی فرماندار بعدا میشد بعد از انتخابات حالا کاری ندارم که کی مییخواد بشه کلی گفتم. این خبر اعتراض خیلی ها رو در پی خواهد داشت؟؟
آقای استاندار جوابگو باشید؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #2 طاهر 1394-11-08 14:42
برخلاف نظر یک دوست بنده معتقد هستم این کاری که شد خیلی زودتر از اینها باید انجام میشد زیرا حیف است که جایگاهی مثل فرمانداری از توانمندی افراد توانمند و مدیری مثل آقای فیروزی محروم بماند زن و یا مرد هم چیز خیلی مهم نبوده و نیست مهم توانمندی و مدیریت انسانها و افراد است .
نقل قول کردن
+1 #3 نوربردی نوری 1394-11-10 12:55
سلام ، انتصاب شایسته حاج حکیم فیروزی را به عنوان فرماندار بندر ترکمن تبریک عرض کرده و امیدوارم در این کار خطیر موفق باشند ، بسیار خوشحالم . وربردی نوری از گرگان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر