c_300_250_16777215_10_images_entekhabat6.jpg

ترکمن سسی: بر اساس شنیده های موثق ما در روزهای اخیر برخی از فعالان سیاسی گرگان نشین در یک جلسه محرمانه ای که با تعدادی از فعالان ترکمن آق قلا داشته اند از آنها خواسته اند با عبور از امانزاده بر روی یک گزینه دیگر متمرکز گردند .

در این نشست که برخی از اعضای شاخص گروه ماصلاخات توپاری حضور داشته اند این فعالان گرگان نشین تاکید داشته اند که باید گزینه نزدیک به آنها مورد حمایت ماصلاخات توپاری قرار گیرد.

این شیطنت های سیاسی در شرایطی صورت گرفته است که مهندس عبدالفغور امانزاده در مناطق ترکمن نشین حوزه انتخابیه مرکز استان از اقبال مناسب مردمی برخورداراست.البته خوشبختانه اعضای شاخص ماصلاخات توپاری هم با رد این درخواست خاطرنشان کردند که ملاک اصلی آنها در انتخابات پیش رو جایگاه مردمی کاندیداهاست نه دعواهای زرگری که دردی از ما را دوا نمی کند .

گویا فعالان گرگان نشین از این مساله بی خبرند که در این دوره از انتخابات ترکمنهای حوزه انتخابیه مرکز استان تصمیم دارند با عبور از مرزبندیهای سیاسی که عامل تفرق و جدایی در منطقه شده است بر اساس ملاک های بالاتری به انتخاب گری بپردازند .

دیدگاه‌ها  

+6 #1 آزاد 1394-11-25 08:27
با خواندن جمله آخر شما بسیار خوشحال و امیدوارم شدم. این مرزبندی های سیاسی تا الان نفعی به حال ما نداشته است. نفع ما در همدلی و انتخاب مردمی ترین فرد است.
نقل قول کردن
0 #2 تورکمن 1394-11-29 15:17
سلام امیدوارم هرکسی در انتخابات رای بیاورد مسبب اتحاد هرچه بیشتر ملت باذ انشالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر