c_300_250_16777215_10_images_entekhabat7.jpg

ترکمن سسی: در آستانه شروع رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی مناطق ترکمن نشین استان حال و هوای خاص را دارند.

در حوزه انتخابیه کردکوی - ترکمن در روزهای اخیر علاوه بر اینکه شایعه بازگشت برخی از کاندیداهای ترکمن به عرصه رقابت ها به گوش می رسید انصراف بهنام عطامرادی گمنام هم خبر ساز شد .مهم ترین خبر این حوزه انتخابیه در دو روز اخیر انتشار شایعه جمع بندی گروه اجماع بر روی یک کاندید ترکمن بود .این کاندید که شایعاتی در زمینه قرار گرفتن اسم شان در لیست اصلاح طلبان استان نیز به گوش می رسد کسی جز رامین نورقلی پور نبود .گویا در این فرایند برادر نورقلی پور که باجناق یوسف بسنجیده است نقش آفرینی موثری داشته است .

این شایعه در حالی پخش شده است که در هفته های گذشته اخباری در زمینه تمایل جریان اجماع به سمت جلال ایری منتشر شده بود .باید به انتظار نشست و دید روند واقعی جریان به کدام سمت خواهد رفت .

در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا هم ترکمنهای این حوزه تحت تاثیر دو تحول مهم قرار دارند .تحول اول شایعات پررنگی است که در زمینه احتمال انصراف یکی از کاندیداهای ترکمن این حوزه منتشر شده است .تحول دوم این حوزه تداوم نقد هایی است که نسبت به شیوه عملکرد ماصلاخات توپاری وجود دارد .در این زمینه برخی بر این اعتقادند که ماصلاخات توپاری باید هر چه سریع تر حاشیه های پیرامون خود را جمع کند .در غیر این صورت اثرگذاری آن بر جریانات منطقه به حداقل خواهد رسید .

در حوزه انتخابیه گنبد هم بیم و امید ها نسبت به نشست یاشولی ها و نتیجه احتمالی آن ادامه دارد .در این زمینه در روزهای گذشته نشستی بین اعضای یاشولی ها و برخی از کاندیداهای تایید نشده گنبدی برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بوده است .باید به انتظار نشست و دید تا یاشولی های گنبدی در نهایت چطور می توانند معادله چند مجهولی حوزه انتخابیه گنبد را حل نمایند .

دیدگاه‌ها  

0 #1 ترکمن صحرا 1394-11-30 15:40
متاسفانه با تایید نشدن افراد برجسته و شناخته شده در ترکمن صحرا شور و شوق همیشگی وجود ندارد و این موضوع را باحضور در خیابان های این شهرها و مقایسه ان با دوره های قبل به راحتی میتوان متوجه شد و این مسئله جای تامل دارد!!؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر