c_300_250_16777215_10_images_entekhab3.jpg

ترکمن سسی:شورای راهبردی اصلاح طلبان استان بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون حوزه انتخابیه مرکز استان مطرح شده بود بالاخره تصمیم گرفت حمایت خود از عبالغفار رادمهر را موکول به جلب حمایت بزرگان اجماع آق قلا از وی نماید .

بر اساس این تصمیم مقرر گردید که این شورا تنها در صورتی که گروه اجماع فعالان آق قلایی از وی حمایت کنند در لیست اصلاح طلبان قرار گیرند .

بنظر می رسد این تصمیم شورای راهبردی اصلاح طلبان بر اساس شرایط اقبال عمومی مردم آق قلا به سمت امانزاده اتخاذ شده است .بر اساس تصمیم گرفته شده در صورتی که رادمهر تا غروب فردا (پنج شنبه )نتواند حمایت تشکل اجماع آق قلایی ها را جلب نماید از لیست این شورا کنار گذاشته خواهد شد .
بنظر می رسد اعضای شورای راهبردی به شدت دنبال بهانه ای برای بازگرداندن نبی هزار جریبی به لیست خود هستند.رادمهر در رای گیری انجام شده در شورای راهبردی گلستان رای اول را گرفته بود .

دیدگاه‌ها  

+1 #1 ترکمنصحرا 1394-11-28 23:17
بر فرض صحت حرف شما چه فایده وقتی تمایل مردم به شخص دیگر باشد؟؟
درسته رادمهر رو سرلیست اصلاحات قبول کرده ولی باید گزینه مقبول ترکمن رو راهی مجلس کرد و بقول خودتان ترکمنها نباید وارد بازی زرگری اینها بشوند وگرنه رای دوشقه خواهد شد و باز حسرت بر دل مردمانمان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر