c_300_250_16777215_10_images_garkaz2.jpgترکمن سسی: دکتر منصور گرکز که از ایشان به عنوان  یکی از مفاخر علمی استان گلستان و ایران  یاد می شود امروز انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم در حوزه انتخابیه مرکز استان اعلام کرد .

در روزهای اخیر چندین بار خبر انصراف دکتر گرکز تایید و بعد تکذیب شد .اما این اتفاق مهم امروز رسما اعلام شد .قبل از این انصراف ،در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از کاندیداهای ترکمن تایید شده خانم آناهیتا مهشیدی و پرویز ماهری انصراف رسمی خود را از ادامه رقابت ها اعلام کرده بودند .

دکتر منصور گرکز اعلام کرد که با در نظر گرفتن منافع مردم و با عنایت به شرایط خاص حوزه انتخابیه از ادامه رقابت ها منصرف شده است .ما برای منصور عزیز در زندگی پربارشان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم اقدام شایسته وی سرمشق افرادی باشد که با لج و لجبازی خود رای مردم منطقه را بی اثر می کنند.

با تحولات ایجاد شده در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا فقط عبدالغفور امانزاده و عبدالغفار رادمهر در صحنه رقابت ها باقی مانده اند .

دیدگاه‌ها  

+4 #1 آچيك 1394-12-02 09:36
اي كاش كانديداهاي گنبدي كه به ياشولي ها رزومه دادند وپشت تريبون نظراتشان رامطرح كردند وبه مجمع راي گيري ياشولي ها پيوستندازدكترگركردرس عقلنيت وگذشت وهمسويي با ايل رايادمي گرفتند.اميدوارم نظرم سانسورنشود.
نقل قول کردن
+3 #2 یاشاسین 1394-12-03 08:46
به عنوان یک شهروند آق قلایی از جناب گرکز به خاطر کناره گیری اش تشکر می کنم.انشاءلله در انتخابات آینده شرکت کند تا جبران این فداکاری ایشان را بجا آوریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر