c_300_250_16777215_10_images_ejmae.jpgترکمن سسی:استاد آنه محمد شاه نظری از فعالان شاخص سیاسی ترکمن در غرب استان و از جمله افرادی بوده است که در نشست های اجماع این حوزه از همان ابتدا حضوری فعال داشته است .

استاد شاه نظری بدنبال حاشیه هایی که بعد از اعلام نتایج اجماع در منطقه ایجاد شد و به علت ابهاماتی که در رابطه با دلایل عدم حضور ایشان در نشست شب گذشته ایجاد شد، با انتشار متنی با عباراتی سربسته ،اما پر معنا سفره دل پردرد خود را باز کرده است .ذیلا متنی که  ایشان در گروههای مجازی مختلف به اشتراک گذاشته اند ،برای آگاهی کاربران سایت منتشر می گردد.
باسلام وبادلی شکسته وبابغض درگلو که در استانه ترکیدن است وبا اشکهای حلقه زده درچشم که قبل از سرازیر شدن خشکید سخنی با برادرم .... که اجماع باعث افتخار اشنایی پیدا کردم وخواهر فعال وسیاستمدار جوانم ....:
شاه نظری ترسید  شاه نظری فرار کرد بله شاه نظری از شکستن دل مردم وسو؛استفاده از اعتماد آنان ترسید شاه نظری از همراهی فریب مردم فرار کرد  شاهنظری تا انجا که شرایط روحی وجسمی اش اجازه بدهد تمامی تقصیرها را بگردن میگیرد وتمامی تحقیرها واهانت ها وتوهین ها را تحمل خواهد کرد تا مردمش که به عشق انها نفس می کشد از چندگانگی وحب وبغض ها وغرض ورزی های ما گنهکاران روسیاه آسیب نبینند. چونکه حقیر به فرمایشات استاد شهیدم ایت الله دکتر شهید بهشتی  معتقد وپایبندم که فرموده بود (    ماشیفتگان خدمتیم       نه تشنگان قدرت)
 با ارزوی حضور صد در صدی مردم در پای صندوقهای رای در ٧ اسفند ماه نود وچهار والسلام  انه محمد شاه نظری با طلب بخشش همه عزیزان وحلالیت
دوم اسفند ماه سال نود وچهار

دیدگاه‌ها  

-7 #1 کاکا 1394-12-02 21:12
یعنی اگر آقای جلال ایری معرفی می شد باز هم رنجنامه می نوشتند.معلومه که ایشان هم بر خلاف نظر اجماع از قبل اصرار بر معرفی و تحمیل کاندیدای خاص موردنظر خود را داشتند .
نقل قول کردن
+9 #2 وجوددارم 1394-12-03 01:06
با سلام درود بر راست قامتانی که مردانه سخن به میان آوردند
آری آقای شاه نظری آزموده را آزمودن خطاست
به کدامین تصمیم به کدامین اعتماد به کدامین نیت به کدامین بلوغ فکری
چقدر خوب است تواضع
چقدر خوب است ازخود گذشتن ووووووووو
به عقب بنگریم ویادی کنیم از شهیدمان دکتر عظیم گل
یادی کنیم ازفرماندار فقیدمان خواهرم نازقلیچی
نقل قول کردن
0 #3 امید 1394-12-03 12:47
با سلام خدمت اساتید.... آقای شاه نظری و همه دوستان اجماعی و خارج از اجماعی باید مساله ای را مد نظر خود قرار دهند ... هدف ما چیست ؟ هدف پیروزی در انتخابات است با فرستادن یک نماینده بومی و فعال ... حال به نظر شما آیا کاندیدی پیروز میشود که تک روی می کند و همچنان با زور پول می تازد یا آن کاندیدی که اجماع معرفی کرده که هم جریانات سیاسی پشت آن است و هم اکثریت مردم ... کاندیدای محترم در خلوت خود فکر کنند و از اینکه فردا مردم ترکمن صحرای عزیز ایشان را به عنوان یک فرد سوخته بشناسند بترسد و از همین امروز به حمایت از مردم و اکثریت بپردازد ..... اکثریت تا الان مشخص شده .... تجربه تلخ دو دوره گذشته را از یاد نبرید
نقل قول کردن
+4 #4 کمی - تهران 1394-12-03 20:36
باسلام به مردم عزیز و سایت ترکمن سسی.
اینجانب به عنوان برادر کوچکتر و دل نگران اعلام میکنم که منطقه ما جدای از اینکه به یک نماینده همسو با جریانات غالب فکری در تهران و کشور که در حال حاضر اکثریت تفکرات به سمت اصلاح طلبان و همسو با دولت میباشند لازم دارد به یک نماینده باسواد و متخصص در امور اقتصاد و صنعت نیاز دارد. خوشبختانه فرد مورد نظر اجماع حامی اصلاح طلبان میباشد ولی از نظر رشته تخصصی فاقد شرایط لازم جهت ورود به کمیسیونهای تخصصی از جمله کمیسیون برنامه و بودجه ویا کمیسیون اقتصادی و یا کمیسیون صنایع مجلس میباشند که منطقه جهت محرومیت زدایی به چنین نمایندگانی نیاز دارد.
همانطور که میدانید نمایندگان براساس رشته تحصیلی و تخصصشان در کمیسیونها انتخاب میشوند. منطقه ما به کمیسیون بهداشت و کشاورزی و کمیسیونهای درجه 2 نیازی ندارد. ای کاش گروه اجماع افراد با سواد و متخصص مالی و اقتصادی را از منطقه انتخاب و جهت کاندیدا شدن پیشنهاد مینمود.به امید پیروزی
نقل قول کردن
+2 #5 محمد 1394-12-03 22:35
درود بر تو و خسته نباشید ای وکیل چیره دست گلستان و شمال کشور انه محمد شاه نظری
درکت میکنیم. میدانیم چه چیز های پشت پرده ای وجود دارد.
نقل قول کردن
+7 #6 حمید 1394-12-04 17:51
با سلام و احترام، آقای شاه نظری خوب است که مروری بر سخنان خود و همتایانشان در گروه اجماع داشته باشند، تمامی صحبت از ایثار و رفع اختلافات و هم دلی و همراهی، اما در عمل تمام این حرفها ذره‌ای ای واقعیت نداشت، فارغ از قبول یا عدم قبول نتایج اجماع، عملکرد شما و دوستان تان تخم یک اختلاف تاریخی را در منطقه کاشت که جمیع شما در آن مقصر و شاید هم در درگاه الهی گناهکارید، این که شما نوشتید فقط جهت تطهیر خودتان وهمراهانتان است ، مردم از شما و سایر اعضای اجماع نخواهند گذشت.
نقل قول کردن
0 #7 بی طرف 1394-12-06 18:15
سلام
صحبت های آقای شاه نظری در گروه اجماع چیزی کمتر از رنج نامه نبودند ، ایشان اخیرا این رنج نامه را از خودش منتشر کرد و مطمئنا در آینده رنج نامه های دیگری هم در کار خواهد بود . حال کدام را باور کنیم ؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر