c_300_250_16777215_10_images_20212544444.jpg

ترکمن سسی : عیسی غلامی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان اعلام کرد که شورای نگهبان امروز صحت برگزاری انتخابات در در حوزه انتخابیه گنبد و داشلی برون را تایید کرد .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی عیسی غلامی در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ساعت 16 خبر مرکز گلستان با اعلام این خبر افزود هنوز شورای نگهیان درباره صحت انتخابات سایر حوزه های انتخابیه استان اعلام نظر نکرده است .

وی ابراز امیدواری کرد تکلیف حوزه های انتخابیه استان تا قبل از تعطیلات آخر سال مشخص گردد.

دیدگاه‌ها  

+5 #1 محمد سعدی 1394-12-23 01:47
ضمن سپاس و قدردانی از کلیه عموامل اجرایی و نظارتی در حوزه انتخابیه گنبد کاووس ، این تاییدیه را بر تمامی شهروندان مقیم حوزیه انتخابیه شهرستان گنبد کاووس تبریک عرض نموده و تشکر و سپاس نثار یاشولی های بزرگوار که موجب استقبال مردم از رفتاری حماسی رقم زدند . ضمن آن که برای برادر بزرگوارمان جنای آقای طیار آرزوی توفیق در فرصت خدمتگذاری برای مردم عزیز ایران و به خصوص استان گلستان ، ترکمنصحرا و حوزه انتخابیه گنبد کاووس را دارم . همچنین برای جامعه تداوم وحدت و همدلی و سایر کاندیداها و رقیبان دیروز آقای طیار و طرفدارانشان رفاقت و محبت با رای دهندگان و طرفداران جناب آقای طیار را آرزومندم . یاد آور می شوم که از امروز انشا الله جناب آقای طیار نماینده همه ماست و ما نیز همه با هم همدل و همزبان و پشتیبانی قاطع از یکدیگر به فکر راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه با بهره گیری از تمام توان ها و ظرفیت هایمان باشیم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر