c_300_250_16777215_10_images_abshe1.jpgترکمن سسی:قدسیه آبشناس فعال سیاسی شاخص سیسستانی با حضور درآق قلا حمایت خود را از عبدالغفور امانزاده اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی بعد از اینکه در اواخر هفته گذشته دیداری بین عبدالغفور امانزاده و برخی از بزرگان قومی سیسستانی های مقیم شهرستان آق قلا انجام شد دیروز سرکار خانم آبشناس با حضوردر آق قلا ضمن اعلام حمایت از امانزاده در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد اعضای ستاد وی برای کمک به تبلیغات ایشان آمادگی کامل دارند .
آبشناس در اظهارات خود ابراز امیدواری کرد این اقدام وی به تقویت مناسبات سنتی دوقوم ترکمن و سیستانی بیانجامد. وی همگرایی و همدلی اقوام را برای توسعه منطقه و کشور ضروری دانست.
خانم آبشناس در روزهای گذشته در دیداری که با اعضای ستاد نور محمد تربتی نژاد داشتند به صراحت اعلام کردند که یک رای ایشان به آقای تربتی نژاد و رای دیگرشان برای آقای امانزاده خواهد بود .
فعالان انتخاباتی این اعلام حمایت را فصلی جدید در مناسبات سیاسی دو قوم ترکمن وسیستانی می دانند.این فعالان اعتقاد دارند این دو قوم در صورت تعامل می توانند همواره یک کرسی نمایندگی مرکز استان را در اختیار داشته باشند.
در خبری دیگر برخی از فعالان شاخص ترکمن در مناطق غرب و شرق استان برای اعلام کمک به تبلیغات امانزاده در مرحله دوم اعلام آمادگی کرده اند .برخی از کاندیداهای گرگانی که موفق به مرحله دوم رقابت های انتخاباتی مجلس دهم نشده اند هم در روزهای گذشته ضمن تماس با امانزاده بر حمایت خود از ایشان تاکید کردند.بنظر می رسد رخدادی کم نظیر در حوزه انتخابیه مرکز استان در شرف وقوع است .

c_300_250_16777215_10_images_abshe2.jpgc_300_250_16777215_10_images_abshe3.jpg

دیدگاه‌ها  

+3 #1 محمد سعدی 1394-12-24 18:59
به امید توفیق روز افزون « آغزی بیرلیک اجتماعی » و همچنین همدلی و همنوایی بین اقوام مختلف جامعه .
نقل قول کردن
+5 #2 نرگس 1394-12-25 08:53
انشاءلله امان زاده موفق باشد با کمک برادران و خواهران سیستانی و بلوچ وقزاق و ترکمنهای گرگان و آق قلا.
نقل قول کردن
+10 #3 سردار 1394-12-27 16:09
اگرتربتی نژاد رفت وامانزاده ماند فکرمیکنید ایراد کارکجاست!!؟؟
نقل قول کردن
0 #4 amin 1395-02-08 19:07
آفرین به خانم آبشناس،
این اقدام ایشان در آینده بسیار به تعامل سازنده بین ترکمن ها و سیستانی ها کمک خواهد کرد. ایشان نشان دادند که واقعا فراقومی فکر می کنند و پیش قدم شدند که ارتباط بین اقوام را در استان گلستان بهتر از گذشته کنند. من به عنوان یک ترکمن، اگر ایشان کاندیدا شدند حتما در نظر خواهم گرفت چنین روزی را.
پیشگام بودن واقعا شجاعت و اینده نگری می خواهد.
به امید روزی که ترکمن ها و سیستانی ها متحد و در کنار هم باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر